Naar aanleiding van hetvolgende onderwerp heb ik een vervolg geopend.: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/312010-jij-doen-onze-situatie.html Wij hebben DNA onderzoek gedaan en zijn afgelopen vrijdag opgebeld of we dinsdagmiddag langs willen komen voor de uitslag. Er is van te voren afgesproken dat we de uitslag(goed of slecht) niet telefonisch zouden krijgen en dat ongeacht de uitslag het hele team bij de uitslagbespreking aanwezig zou zijn. Duimen,bidden en hopen jullie mee dat de uitslag negatief is ? Weet niet hoe het verder moet als het positief is.Heb je het ALS-gen dan krijg je ergens tussen 45-65 dus 100% zeker ALS.(mijn man is 47) Bij de 1e symptomen dan is de levensverwachting 1-4 jaar. En als het positief is dan zitten we ook met de kans van 50% voor onze kids.En het idee dat mijn man of kids ALS zouden moeten krijgen.......Wil daar even niet aandenken. Mijn man heeft vandaag de hele dag al buikpijn en zin om over te geven. Pfffttt.....als ze nou maandag hadden gebeld met kom dinsdag of woensdag langs...nu zitten we 4 dagen in de stress. Ik hou jullie dinsdag op de hoogte...... p.s. in mijn vorige bericht staan andere getallen betreft leeftijd en levensverwachting.De getallen in dit bericht zijn dus de recente getallen van klinische genetica en het ALS-team van het AMC.
hoi ik hoop dat dinsdag alles goed is. ik kan me voorstellen dat jullie erg gestrest zijn lieverd heel veel sterkte toegewenst voor jullie alle twee. dikke knuffel
Maandag had toch een betere planning geweest ja. Poeh, heel veel sterkte de komende dagen. Hopelijk is de uitslag goed.
Heel veel sterkte de komende dagen en dinsdag nog meer! Ik weet helaas hoe het is om op de DNA uitslag van een dodelijk iets te moeten wachten, zenuwslopender kunnen je dagen niet zijn. Hopelijk is de uitslag bij jullie net zo goed als bij ons toendertijd!
Wat vreselijk spannend, ik voel het zelfs in me maag. Heel veel succes, ik hoop met heel me hart op een goede uitslag. Ik hou je topic in de gaten.
pppfff.....zenuwslopend om op zo'n uitslag te wachten. Duim heel hard mee dat jullie goed nieuws te horen krijgen dinsdag
Heeeel heel veel sterkte...en wat zullen de komende dagen lang duren zeg. Pfffff...niet heel handig aangepakt vanuit het zkh. Ik hoop op een mooie uitslag voor jullie! *knuf*
zo dat is even pittig idd die dagen doorkomen, maar waarschijnlijk een aantal dagen vooraf gepland zodat jullie ook zeker tijd hebben dinsdag.. hopelijk kunnen jullie met afleiding de dagen een beetje doorkomen, zal hard mee duimen dat de uitslag ok is! veel sterkte!
Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen! En ik duim, hoop en bid voor jullie dat de uitslag negatief is! Het is een rotziekte.