Er is vanochtend een overval op een woning van een 84-jarige man geweest.. Nog geen 100 meter van ons huis.. Nu zullen sommigen denken, gebeurt wel vaker, maar we wonen in een gat met +/- 1000 inwoners.. Er gebeurt hier dus echt nooit iets.. Kan dus nu ook niet van de gedachte afkomen, wat als ze vannacht bij ons komen.. Brr..
ik vind het altijd zoo sneu dat de inbrekers altijd de zwakkere mensen aanvallen echt walgelijk gewoon, inbreken weten dat je een 84 jarig persoon makkelijk aankan walgelijk gewoon snap dat je ongerust bent maar neem aan dat de politie extra controles houd nu goed je ramen en deuren sluiten en desnoods een gigantisch grote waakhond aanschaffen eentje die killed en attacked
Wat vreselijk en ik snap dat je nu in je rats zit! Wellicht een idee om extra surveillance aan te vragen?
@mamaatjevan5 Een grote hond hebben wel al, alleen kill and attack komt niet in haar woordenboek voor.. Het is meer kwispel en lik hahaha.. @aatje25 Het is vanochtend om een uur of 6 gebeurt.. Als ze een winkel of een bank overvallen, daar kan ik nog inkomen.. Maar die oude mensen die zich nauwelijks kunnen verweren, het is zo sneu.. De man hebben ze naar het ziekenhuis moeten afvoeren met een hoofdwond..
Wat zielig voor dat oude mannetje. Wat erg dat mensen dit doen. Eigenlijk kun je het niet eens mensen noemen maar monsters.
He bah zeg daar zit je echt niet op te wachten. Zielig voor die man ook! Het is vorige week hier ook in de beurt gebeurd toen dacht ik nog van.. 'wat als?' Maar was niet zo dicht bij als bij jullie. Ik zou goed even nakijken met sluiten van je deuren en ramen. Zag alleen dat het vandaag redelijk warm ging worden buiten dat is dan ook weer balen om alles dicht te houden voor s 'nachts.
Idd, op de benendenverdieping alles goed dicht en snachts de deur niet openmaken mocht er iemand aanbellen. een hond is vaak al afschrikkend genoeg. Slaat ze wel aan snachts? Dat vinden de meesten al eng zat en trekt teveel aandacht. Ik zou ook nog wat van die ´hier waak ik´ bordjes ophangen. Vaak is dat al genoeg dat ze je huis overslaan. gats wat een naar idee zeg. Ik hoop dat die man gauw weer thuis is, hoewel ik me kan voorstellen dat de lol er voor hem daar ook vanaf is. Die zit niet meer rustig thuis.
bah wat schrikken zeg ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet fijn vin zo dichtbij. En dan ook nog bij een oud mannetje wat vreselijk zeg.