Het lijkt me leuk om een banner op mijn desktop te plaatsen, maar heb nu een banner aangemaakt en daar staat beschreven dat je met de rechtermuisknop moet klikken en dan als bureaubladitem opslaan, maar die mogelijkheid krijg ik helemaal niet als ik met rechtermuisknop klik.... knippen en plakken werkt niet kan iemand mij hiermee helpen? Groetjes
Wat gek, als ik op je banner ga staan en met mijn rechter muisknop klik, dan krijg ik die opties wel. Elmo
Die functie maakt gebruik van Active Desktop en dat is uit Windows Vista verwijderd omdat het onveilig was en je nu gebruik kan maken van gadgets. Mocht je een eerdere Windowsversie hebben dat is het waarschijnlijk verwijderd in een veiligheidsupdate.
Bas, erg bedankt voor je antwoord, ik vermoedde al dat het daar iets mee te maken zou hebben. Toch jammer..... Groetjes
Je bent het slotje vergeten Misschien kan een handig iemand wel een gadget maken voor een cyclusbanner..... die bestaat nog niet voor zover ik heb gezien. Ik ben wel vrij handig met een pc, maar denk niet dat het mij lukt helaas. Als er van de zwangerschapspagina een banner voor de gadgets kan worden gemaakt, zou dat wel een goede reklame zijn
Hihi, ik snap niet waar je het over hebt, maar het is vast een superidee. Misschien nog even open laten, voor reacties op je goede idee.
Ben ik alweer het slotje vergeten *geeft zichzelf een schop onder de kont* Je idee klinkt inderdaad goed! Misschien moeten de beheerders zich hier eens over buigen Bij deze laten we hem lekker open
Nou eehhhh heb dus net zitten zoeken naar een gadget voor de side bar, en tot mijn teleurstelling kwam ik wel een "baby countdown" tegen maar die doet niks, is een losse flodder... Dus ik ben Vóór een sidebargadget9maandaftelapparaatdingetje
ik heb een teller van pampers op mijn vista bureaublad! staat de dag van de zwangerschap op en wat informatie. gewoon aanmelden bij pampers of pampers dorp. succes
Hoi marloes, goeie tip! Heb hem ook meteen gedownload en als verrassing ook bij mijnn man op z'n desktop gezet