Peuterbed

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Kaatje85, Apr 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hallo :)

Waar hebben jullie je peuterbed vandaan ?

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Nergens....groot bed gekocht meteen en werkt fantastisch!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    dat is natuurlijk ook nog een optie ;)

4. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hoef je niet 2 keer nieuw bed te kopen....geen aparte maten...geen aparte lakens en hoezen....enz enz enz...veeeeeulll makkelijker!!

(ps...ze lijken wel enorm klein in zo een groot bed hahaha)

5. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

Jun 9, 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Hier een peuterbedje van Leen Bakker. Was maar 75 euro. Omdat het relatief goedkoop was hebben wij hier toen voor gekozen. Dan is het niet zo erg om over een jaar of 2 een groot bed te moeten kopen. Moet zeggen dat Jason er prima in slaapt en het ook een stevig bedje. Het is zijn geld echt wel waard.

Succes met zoeken!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Had idd al op leen bakker zitten kijken maar zag nog niet echt iets waarvan ik dacht wow.

7. Tja, wij hebben leuke bedjes gezien bij Ikea.

We hebben nog niets gekocht hoor, maar ook bij Ikea heb je voor een beetje geld al een leuk peuterbedje..

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hebben ze bij Ikea een groter assortiment als wat er op de website staat of niet ? ( kom niet zo vaak bij de ikea ;) )

9. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

Jun 9, 2009
    397
    0
    0
    limburg
    OP de site van Leen Bakker staat het bedje dat Jason heeft niet. Het was wel gewoon in de winkel te krijgen. nou zit bij ons in de buurt een hele grote Leen Bakker dus ik weet niet of ze overal het zelfde assortiment hebben.

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter heeft een mee groeibed van ikea. Ze is maar 82cm en ik vond een bed van 1.90 wel heel erg groot voor onze mini!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    wij hebben er eentje van Bopita. Een cotbed, groter ledikantje (met spijlen) dat je om kan bouwen tot een juniorbedje waar ze tot ongeveer 6 jaar in passen

12. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Voor onze zoon hebben we een peuterbedje via Marktplaats gekocht. Ziet er nog als nieuw uit. Een superleuk en stevig bedje, met een ombouwtje en een grote la eronder. Matras erbij gekregen en ook nog twee hoeslakens in de goede maat.
    Met een bijpassende robuuste klerenkast erbij, samen voor 125 euro.
    D'r staan er vast nog wel meer.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Wij hebben nu dus een hele combi via marktplaats ( bedje met plexieglas ipv spijlen ) en daaraan dus een heel stellage met kastjes, lades, planken ect.
    Maar nu is de bodem er dus uitgezakt en weet niet of ik hem er nog wel in durf te leggen ( hij is in zijn slaapje vanmiddag gedeeltelijk onder uit zijn bed geschoven.

Dus als ik iets anders koop dan gelijk maar een groot bed denk ( of een meegroeibed )

14. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ook wij hebben dit bedje gekocht,we zijn er erg tevreden mee

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hier een Ikea (kritter) bedje. Ik ben net verhuisd en ze heeft nu maar een klein kamertje waar ik geen groot ben in kwijt kan. Hoe dat over een paar jaar moet, zien we dan wel ;)

Volgens mij heeft Ikea qua assortiment gewoon zoals het op de website staat.

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier een Sleepcar, dezelfde maten als een 1 pers bed. veel makkelijker om leuk beddengoed te vinden dan die "kleine" maatjes. Bovendien is het hoger, dus makkelijker voor mijn rug.
    Joey blijft ook net zolang liggen tot ik hem eruit haal.

17. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Wij hebben ook de kritter van Ikea. In het wit. Thijmen heeft niet zo'n grote kamer en ik wil er later een hoogslaper in zetten, maar daar is ie nu nog veel te klein voor. Als ie uit zijn peuterbedje is gegroeid kan hij naar een hoogslaper.

18. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

Ten eerste oe, wat lu8888 voor je kleine. En die lag waarschijnlijk heerlijk te pitten.;)

Maar ik zou voor een meegroei ikea bed gaan. Wij hebben die ook en ik kan er met mijn complete lijf op liggen zonder erdoorheen te gaan en ik ben niet de lichste.:p

Liefs Janna

19. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,067
    3,861
    113
    Hier ook een meegroeibedje van Ikea, de Minnen, maar dat is meer een meisjesbedje. Ik heb er een gewoon volwassen dekbed op.

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm op marktplaats staan ook superleuke bedjes :)
    (wel zelf even schoon matrasje bijkopen.. want peuters oefenen nog met zindelijkw orden :) )

wij hebben uiteindelijk deze gekocht via marktplaats: Little Tikes - Peuterbedje - wehkamp.nl

maar dan voor 75e :)

Share This Page