Hoe bedoel je niet mee bezig?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Wijfie79, Oct 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

Oct 15, 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Kent iemand dat ook: ’s nachts wakker worden van de pijn bij je middenrif, net boven je maag? :(

Ik lig dan altijd erg lang wakker en weet niet welke houding ik aan moet nemen om er vanaf te komen. Meestal trekt het na een uur of anderhalf tot 2 weer weg en heb ik soms de dag daarna gewoon spierpijn in die regio. :x

Ik had dat tijdens de voorbereidingen van onze bruiloft ook en het kwam volgens de HA door de sluitspier van mijn maag ivm de spanningen, al was ik ervan overtuigd dat ik niet gespannen was. 8) Na de bruiloft heb ik daar dan ook geen last meer van gehad, maar nu we van start zijn gegaan voor ons kleine wondertje heb ik daar helaas wel weer last van. Wat mij dus zegt dat ik er onbewust weer meer mee bezig ben dan ik zou willen toegeven. En dan zijn wij nog maar net begonnen… :(

Sorry voor het lange verhaal, maar misschien helpt het om het van me af te schrijven en iemand te spreken (lezen) die dat ook af en toe heeft.

Groetjes,
    Wijfie79

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    hey

of je nou al lang of kort bezig bent, er niet mee bezig zijn is volgens mij onmogelijk!
    maar je kan t proberen positief om te zetten hier lekker kletsen en lezen bv, en dan savond voor het slapen gaan een boek lezen die niet over kinderen gaat om je gedachten zeg maar ergens anders op te zetten.

enne succes met zwanger worden!

3. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Ik heb dat laatst ook gehad in combinatie met mijn aankomende menstruatiepijn. Maar het zat meer in m'n rug, zo leek het. En dan vrij hoog. Ik werd er toen echt helemaal misselijk en benauwd van en wist me ook geen houding! Na een uurtje was het ergste wel weer weg, maar het was echt heel vervelend!

Kan dus te maken hebben met spanningen? Is op zich wel goed om te weten.. :)

Succes met zwanger worden!

4. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

Oct 15, 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou dames, mijn klachten hadden dus niets met stress te maken!!!

Van de week had ik 's avonds plotseling een mega heftige pijnkoliek en lag krom van de pijn bij m'n middenrif. Ben de dag erna gelijk naar de HA gegaan en ze denken dat ik waarschijnlijk gal- of nierstenen heb... :$ Lekker is dat en het zit allebei in de familie!

Volgende week vrijdag gaan ze een echo doen om te kijken waar ze zitten en daarna kijken hoe verder. Minder leuk nieuws, maar nu weet ik tenminste waar het vandaan komt, want normaal was het niet, zeker die koliek niet!!! :(

Een (misschien) leuk bijkomend voordeel is dat ze tijdens de echo de hele buikholte gaan bekijken. Laat ik nou net volgende week kunnen testen mits ik daarvoor natuurlijk niet ongi ben geworden! Dus wie weet vinden ze wel meer dan alleen maar stenen....... :p

5. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Hoi Wijfie: Wat balen als het galstenen zijn. Ze hebben daarom afgelopen juni mijn galblaas eruit gehaald, dat is vrijwel standaard mocht je galstenen hebben. Bij mij voelde de pijn alsof iemand continu met een vuist in mijn maag aan het duwen was. Als het dat is dan kunnen ze je gauw van de pijn afhelpen, ik heb nu nergens last meer van. Succes en sterkte!

6. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

Oct 15, 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou, tijdens de echo vrijdag zullen ze nog iets anders vinden dan alleen stenen... Iets met een blauw touwtje eraan... :( Op naar ronde 3! ;)

7. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

Oct 15, 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ff een update: ik heb idd Galstenen en niet te zuinig ook... :$

Maandag de HA bellen en dan kijken we hoe of wat verder. Misschien moeten we onze kinderwens even op zij zetten als de galblaas er uit moet, dat zou minder leuk zijn, maar goed, eerst maar ff afwachten was ze maandag zeggen. :(

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Wat vervelend zeg..!! In ieder geval heel veel sterkte en ik hoop dat het meevalt.. En jullie ook snel weer voor een beebje kunnen gaan..

Share This Page