Hallo! Iedereen heeft het altijd over harde buiken... lees ook vaak komen en gaan etc. Nou mooi niet! Als ik ik een harde buik heb is hij er urenlang! Voel m wel opkomen en dan blijft die gewoon heeeel lang zo staan en kan ik van alles proberen maar ho maar Moet zeggen dat ik 2 maanden terug een harde buik had als ik teveel deed en met rust zakte die weg maar nu afgelopen week heb ik elke avond een keiharde buik. Begint eind van de middag en als ik 's morgens wakker wordt, isdie pas weg. Ook merk ik dat eten en drinken het erger maakt... Waarom hoor je bijna nooit iets over langdurige harde buik? ipv harden buiken
Hm ja, verwarrend. Tegen het eind aan had ik de vorige keer ook langer een harde buik dan niet... Kon volgens de VK geen kwaad, maar fijn is anders. Zal wel niet te lang meer duren dan!
Ik had het op het einde ook en toen ging ik bijna bevallen. Het bewegen van de baby deed ook onwijs pijn toen
Ik kan het ook wel lang hebben, maar niet zo lang als dat jij beschrijft. Meer als in 20 minuten, wat ik bij de eerste zwschap trouwens ook niet had (wel korter en dan achter elkaar). Vaak als ik het te druk heb gehad of erg moe ben. Kan je iets onder de leden hebben? Verkoudheid ofzo?
Kijk dat is een goed vooruitzicht haha! En idd als de baby druk is doet t echt pijn met zo'n harde buik
Volgens mij is dit gewoon 1 van die dingen die erbij horen als je zo ver zwanger bent... Ik heb vanaf 39 weken amper geslapen omdat die harde buik 's nachts zo'n pijn deed. Kon in geen enkele houding meer liggen of ontspannen. 's ochtends ging het wel weer. Laatste loodjes... Die 10 nachten pijnlijke buiken hebben wel gezorgd voor 2 cm ontsluiting (en dat bij een eerste), dus het was gelukkig niet voor niks.
same here same here! rond 39 weken uren lange harde buiken zo vervelend! kwam idd ook omdat ik bijna ging bevallen (40wk+3dg) mijn verloskundige zei toen dat het ook kan komen doordat je blaas, darmen EN baarmoeder in een 'gevecht' zitten ieder wil zijn ruimte en een volle blaas zet af tegen de baarmoeder waardoor je harde buiken kan krijgen.. dus probeer regelmatig te plassen succes met je laatste loodjes