ik zit 2dagen voor mijn NOD. had vorige week een pos ovulatietest en 2 keer een pos opdrogende zwangerschapstest. indrooglijntjes of prille zwangerschap? geen idee. maar nu alleen nog maar negatieve zwangerschapstesten..... ik maak mezelf helemaal gek.... testje doen..... honderd keer kijken of er echt niet wat verschijnt... gaan zoeken op internet (100 keer) of het nu een betrouwbaar testje is of niet. (had sensitest) Als ik dan ergens iets negatief lees over een testje ga ik als een gek weer kruitvattestjes kopen en opnieuw testen om die dan ook weer de hele dag te bewaren en vaak te kijken of er nu echt niet wat zichtbaar is...... pfffffffff.. ik word zo moe van mezelf.... hoe doen jullie dat?
hetzelfde hier, alleen k zit nog 4 dagen voor nod, maar ben bang dat me lichaam me voor de gek houdt alweer. maar meid hoop voor je dat het raak is deze maand. gr kreeft
Heel erg gek! Ik maak mezelf knettergek! Nog 4 dagen tot NOD, heb gisteren een ovutestje gedaan en hierop zag ik een licht streepje verschijnen, na 6 dagen helemaal geen streepje. En ja,dan word ik nog gekker, dus ga straks weer een ovutestje doen. Hoe gek kan je jezelf maken niet? Omdat ik vandaag voor een rontgenfoto moet, heb ik vanmorgen een zw.testje gedaan: niks. Kan nog te vroeg zijn. Ik had mezelf zo voorgenomen om er niet teveel mee bezig te zijn,maar dat voornemen is met de regen weggespoeld! Groetjes.
Nou ik ook hoor! Gek wordt ik van mezelf....! Inderdaad de week voor mijn NOD, wat haaat ik die week.... Ik heb 2 keer getest (had er maar 3 thuis liggen, en wilde er 1 bewaren) met een zw.test en 1 x met een ovu.test. Dan hield ik het in het licht, onder de lamp, buiten..., maar geen streep...
Dat ken ik...ik kon niet wachten en heb toch maar getest...negatief.... Ik hou er dan maar meteen rekening mee dat de test na NOD ook niet positief wordt en dat de doorbreken.
ha ladies, ja wij proberen er ook niet te veel aan te denken, maar helaas dat lukt niet.. er wordt gezegd dat als je zwanger wordt je er ook echt klaar voor bent...mmmm ik heb al een babykamer compleet! liefs
Nou ik had 3 dagen voor nod een negatieve test en 1 dag voor nod een postieve. Vandaag is mijn eigenlijke nod hihi. Kijk maar in mijn album. Het kan dus nog alle kanten op
hihi heel herkenbaar. Ik vis de zwangerschapstesten weleens een dag later uit de prullenbak om te kijken of er niet echt een tweede streepje staat
Hahahahaa Trees...daar moest ik even heel hard om lachen! Ik ben gelukkig niet de enige gek Daan...ik hou het in mijn hoofd, geeft weer een beetje moed! Mijn man zegt steeds, zolang er geen bloed is gaat het goed! X mex
hihi.. ben blij dat ik inderdaad niet de enige gek ben.. gekste wat ik gedaan heb is 2 keer over hetzelfde testje gepiest.... wilde perse testen... maar mocht van mezelf niet een nieuwe test aanbreken... toen maar over een testje van dezelfde ochtend gepiest.... en weet je wat er gebeurde...... die gaf een vaag streepje... toen natuurlijk wel een nieuw testje aangebroken... NEGATIEF... nu 1 dag voor NOD een negatieve kruitvat casette test.... ik heb niet veel hoop meer......
en ook daar ben je niet de enige gek in... Wel balen dat kruitvat negatief is. Hopelijk gebeurt er nog een wondertje of brengt de volgende rond emeer geluk!