Ik ben nu bijna 8 weken zwanger van de tweede en we zijn op zoek naar een naam voor een jongen en een meisje. Gelukkig hebben we nog even, maar we komen er echt niet uit! We hebben een zoontje genaamd Jens en we hebben een meisjesnaam die we nog steeds erg leuk vinden, maar die begint ook met een J. Een optie zou kunnen zijn om die naam met een Y te schrijven, maar dat vinden we niet mooi. Wie kan ons helpen? Het liefst geen naam met een M, een L of een J (tenzij het echt dé combi is met Jens )
De meisjes naam die we hadden lijkt erop!! Grappig dat je daarmee komt. Weten jullie ook nog jongensnamen?
Mats Stan Ralf Lars Thijs Cas Niek Ninthe - Ninte Rinthe - Rinte : komt van denaam Clorinthe Mirthe Ise Imme Milou Esmée
Jens & Toas Jens & Kalle Jens & Sil Jens & Rienk Jens & Mare Jens & Ymie / Imie Jens & Silke Jens & Fenna Jens & Lieve
Tygo, Stan, Sam en Dex zijn volledig afgekeurd door m'n vriend, ik vond ze leuk! Lars en Thijs hebben we al in de familie. Er zitten leuke meisjes namen tussen, maar vallen in het niet bij de naam die we al hebben. We hadden de naam Jinthe/Jinte ondanks dat wij dat nog steeds een mooie naam vinden, zitten we nog steeds met het post probleempje.
Waarom geef je haar dan geen tweede naam, als Jinte DE naam is? Andere suggesties: Rinke, Sandra, Aafje, Eliza, Birthe, Marit Stan, Bram, Bas, Gijs, Rijk
Wij hebben ook een leuke naam met dezelfde letter als min vriend zijn naam. Je kunt er wel voor kiezen, als je de naam echt wilt, een tweede naam te geven. Los je het postprobleem op.
Jens en Mats Jens en Max Jens en Sem Jens en Finn Jens en Lois Jens en Marit Jens en Julia Jens en Ilse
Ons zoontje heeft geen 2de naam,dus vinden we het raar als dit kindje dat wel krijgt.En vindt maar eens die 2de naam,haha Ilse vind ik zo leuk voor n meisje, mn vriend is nog niet ;overtuigd,zucht mannen Tot nu toe staat er op de rekeningafschriften j. (achternaam) geen dhr....
Vind Jinthe wel een leuke naam! Ise vind ik ook een leuke naam (net weer wat anders dan Ilse) Moest er eerst heel erg aan wennen maar het dochtertje van vrienden van ons heet zo en vind het nu wel heel leuk.. Klinkt ook wel Jens en Ise.. Of Jens en Evi vind ik ook leuk klinken.. Ik denk dat ik zelf niet snel een beide kinderen met de letter J zou noemen maar dat is persoonlijk.. Toen ik zag dat je typte je kunt het ook met de Y schrijven dacht ik ff dat je onze meisjesnaam had
Aniek / Anniek Annelise Bente / Benthe Bine / Biene Birgitte Birte / Birthe Caja Cille / Sille Ditte Dorit Dorte / Dorthe Evy Isa Janne, Janna Jytte Kirstine Kris Lieke / Lykke Liselotte Lotte, Lotta Marit, Marrit Marly Marna, Mirna Meike Merte / Merthe Rikke Sanne Silke Sofie Vita Asger Claus Jannik / Jannick Jeppe Jerrik Jesper Jorg, Jorn Kaj Kjeld Kris Mads Malthe Mart Niels, Nils Palle Stan Thorben / Torben Tijn
Maar het maakt toch niet uit als ze beide met dezelfde letter beginnen? Voor de post...tja ze zullen bergen post krijgen!!...dat wordt dagelijks veel uitzoek werk. hahaha. Vindt dat er afentoe wel veel toestanden gemaakt worden over een naam met dezelfde begin letter. Je gaat toch geen naam kiezen die je niet leuk vindt vanwege de beginletter? Ik kom uit een gezin waar we alle 3 met een S beginnen, mijn ouders hebben daar nooit problemen mee gehad hoor. Ooit gaan de kinderen het huis uit en dan is het Mega grote POST probleem opgelost en heeft je kind een naam die je eigenlijk niet leuk vindt. De enige post die wij krijgen is een maandelijkse afschrift van onze dochter haar spaarrekening. Vraag me af wat voor post jullie kinderen dan allemaal krijgen.