Hi Ladies, Ik heb mijn temp bijgehouden, maar begrijp niet waarom FF het kruis zet op dag 16. Het is ook een stippellijn, dus hij weet het niet zeker. Wat denken jullie? Ik had op dag 16 nog een negatieve ovutest. Ook niet bijna positief! Je kunt toch geen eisprong krijgen vóór de positieve ovutest? Ik heb gisteren en vandaag iets later gemeten dan normaal, omdat het weekend is (3 kwartier tot 1 uur later, vandaar de witte bolletjes). Ik zou graag jullie mening horen.... Vorige maand had ik mijn ei op dag 19, de maand daarvoor op 23 (ik heb in juni een MA gehad, dus vandaar dat mijn cyclus onregelmatig is). 3c6c26 Ovulation charts on FertilityFriend.com X
Temp je voor de rest wel op dezelfde tijd? En ook gelijk als je wakker bent? Want ik vind hem erg op en neer gaan..
Ja, altijd tussen 6 en 6.15 uur in de ochtend vóór het opstaan! Ja het schommelt altijd als een gek... Maar wat vind je verder van mijn ei? Welke dag?
Ik denk dat het later temperaturen je kaartje een beetje overhoop haalt en dat je ei nu snel gaat komen.
Ik denk hetzelfde als Sonjaa. Je moet echt altijd op hetzelfde tijdstip tempen anders zie je het overzicht niet meer. Ik zet in het weekend mijn wekker hiervoor en slaap daarna weer verder. Wanneer er 1 uur verschil zit in tijd, scheelt het bij mij soms al 0,2 graden.