wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Desstiiny, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ha dames,

Ik heb even een vraag betreft cyclussen na stoppen met de pil, het zit namelijk zo:

Voordat ik begon met het slikken van de pil had ik altijd een mooie cyclus van +/- 28 dagen.
    Toen heb ik +/- 4,5 jaar de pil geslikt en september 2010 ben ik er mee gestopt. Nou weet ik dat je lichaam moet ontpillen, hierdoor kan je een langere/onregelmatige cyclus hebben.
    Bij mij duurde dit 1,5 jaar(???) (varrieerde van 33 t/m 55 dagen). Ik ben toen zwanger geworden (helaas is dit misgelopen).
    Wat ik me nu dus afvraag is: Kan je lichaam er 1,5 jaar over doen om te ontpillen? Kan het ook zo zijn dat door het gebruik van de pil dat je cyclus verandert zodra je ermee stopt (afgezien van de periode van ontpillen)?..of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn? Herkent iemand dit?

(Stiekem hoop ik dat door mijn zwangerschap/miskraam mn cyclus weer regelmatig wordt, maar ja dat is nu nog even afwachten.)

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik weet dat in extreme gevallen ontpillen lang kan duren, maar tjee zolang lijkt mij niet.. Ik zou ik bij de h.a informeren.

Deel Deze Pagina