Hoe begin je over een 2e kindje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mama van Lily, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ow, zie opeens datje man erover namoet denken. Hoop dat hij snel met eenpositief antwoord komt!

2. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ik wacht alweer 3 jaar tot mijn man er wel of niet voor wil gaan. Heb hem vanavond weer gevraagd en ben heel direct geweest. Stond met zweet in mijn handen. Hij is bang dat we het financieel niet redden. Best heel moeilijk.

3. Alita

Alita Niet meer actief

al 3 jaar...respect poohbeer...dat is lang hoor. Als hij het dan nog niet weet?

@Ts en?

4. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Voor de 1e heb ik 2,5 jaar moeten wachten. Mijn man kan niet praten, hij loopt weg of reageert gewoonweg niet. Erg vervelend. Hij vindt dat ik hem dwing. Ik laat het zo wil niet elke keer ruzie daarom.

5. Alita

Alita Niet meer actief

nou ja dwingen....3 jaar wachten is geen dwingen meer lijkt mij....

Lijkt me erg moeilijk als je man zo is....Hier vomdt hij 2 kids ook wel goed eigenlijk maar was wel bereid om erover na te denken...

6. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ik kan niets anders doen dan hopen dat hij toch wil. Ik heb hem er toch bij nodig. Leeftijd begint ook aardig mee te werken. Doet me wel veel pijn en verdriet hoor.

7. Alita

Alita Niet meer actief

Ja is ook heel erg:(
    Mar hij moet het wel willen.....wilt hij echt nooit denk je of is er nog hoop....want na 3 jaar het nog niet weten dan ga ik denken dat hij wel weet dat hij het niet wilt maar dit niet zegt?

8. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Hij is erg gehecht aan zijn vrijheid. En hij denk dat het financieel veel minder wordt. Maar ik heb gister wel tegen hem gezegd dat ik op korte termijn wil weten waar ik aan toe ben.

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat zou ik dus ook zeggen poohbeer!

Deel Deze Pagina