Verlatingsangst

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mary12, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Volgens ons heeft onze dochter last van verlatingsangst of wat anders, misschien gewoon de ontwikkeling.

Ik doe kiekeboe overdag met haar spelen, als ik weg ga is het oke, naar een andere ruimte ook. Ze jammert alleen om opgepakt te worden als ik in de keuken sta en op de bank, ik weet niet of dit angst is?

Maar goed we zijn nu bijna 4 weken verder en het is behoorlijk extreem in de nacht aan het worden. Gisteren gehuild van 18,30 tot 9, toen viel ze pas in slaap, naar beneden halen is spelen, bij haar op de kamer zitten gaat ze tegen je kletsen, bij verlaten kamer is het brullen.

Toen weer wakker om 3,15 in de nacht, weer brullen maar bij ons gehouden en weer teruggelegd weer huilen. Dit heeft ook dit 1,5 uur geduurd.

Heeft iemand tips nog? En is dit wel normaal zo lang huilen, ik bedoel ze heeft dus maar 6 uur geslapen, dat wordt echt te gek zo. Blijkbaar reageerd ze niet op die kiekeboe. Als ze bij ons is in de nacht is het soms spelen en soms rustig liggen. Maar ze kan niet bij ons blijven slapen, dit werkt voor ons niet anders had ik het wel gedaan.

Is dit wel verlatingsangst? Komt niet ziek over verder.... O ja overdag gaat ze wel gewoon wat slapen en ook als ze s morgens wakker wordt ligt ze vrolijk te brabbelen, vraag mij af hoe dit kan dan?

2. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    hoe oud is ze?

3. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.054
    178
    63
    Gelderland
    Herkenbaar, alleen is hier het slapen overdag ruk, 's nachts gaat het gelukkig goed *afkloppen * Vooral als ze wat meer moe word hangt ze jammerend aan me, slapen tegen mij aan gaat dan wel. Het zal wel een fase zijn...

4. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze is 9 maanden, het slapen overdag is hier nooit goed maar dat is al vanaf het begin.

5. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is er herkenbaar als ze wel s nachts slaapt? Begrijp je niet zo goed:(

6. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zeer herkenbaar. Ons zoontje ligt met regelmaat bij ons in bed om dezelfde rede. Kan inderdaad hele erge verlatingsangst zijn (hebben waarschijnlijk een zoontje die hooggevoelig is).
    Tips heb ik helaas niet, wij laten hem dan maar bij ons in bed slapen, zodat wij ook nog wat rust krijgen.
    Hier gaat het periodes beter en dan weer slechter. Nu slaapt hij 'snachts wel goed, maar 'savonds niet.

En kan ook deel ontwikkeling zijn. Ze gaan nu ook meer dromen

7. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.054
    178
    63
    Gelderland
    Ik herken alles wat je schrijft, alleen het 's nachts wakker zijn niet. Gelukkig word ze niet wakker, anders was dat hier ook hetzelfde geweest (aangezien dat tegenwoordig overdag ook zo gaat).

Deel Deze Pagina