Hongerig kindje

Discussie in 'Voeding' gestart door Chica82, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Mijn zoontje krijgt vanaf het begin al omneo, dit ging wel goed alleen had ik op een gegeven moment het idee dat hij 2 uur na de voeding moeilijker in slaap valt omdat hij honger krijgt.

Ik heb een aantal dagen langzaam aan forte geïntroduceerd maar merkte dat hij enorm ging spugen en ook huilerig was (wellicht pijn), dus weer volledig terug gegaan naar omneo (behalve de laatste fles om 22u forte, dit gaat altijd goed en doen we al 2 maanden)

Nu blijf ik dus merken dat hij 2 uur na de voeding moeite heeft met het in slaap vallen overdag en hongerig wordt, terwijl hij soms dan nog maar een half uurtje heeft geslapen. Dus ik wil nu rijstebloem gaan geven maar echt heel voorzichtig aan om te kijken of hij geen last krijgt van krampjes of verstopping.

Hij krijgt 5x per dag 180cc. Wat zouden jullie doen? Een theelepel? Of is dat echt te weinig? Op de verpakking staat 2-3 eetlepels..

Is het iets waar kindjes veel kramp van kunnen krijgen? Ik wil het alleen in de fles om 12 uur doen

Deel Deze Pagina