Schoonloeders........uhhh schoonmoeders

Discussie in 'De lounge' gestart door sloppyslayer, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik moet nu echt ff wat van me afschrijven want ik plofffff werkelijk en dit is ook waarom ik mijn moeder zo erg mis :( Ze zit sinds januari bij mijn broer in Amerika en komt zaterdag weer thuis.
    Mijn schoonloeder......uhhh sorry schoonmoeder zou ik nu werkelijk door elkaar willen schudden en schreeuwen HOU NOU EEN KEER OP!!
    pfffff
    Het verhaal:
    Mijn SM is iemand die overal over klaagt en altijd zielig doet en piept.... ze heeft alles wel een keer gehad en altijd erger als een ander...
    Nu weet ik uit bloed uitslagen en bevindingen van artsen dat dit dus niet zo is.
    Ik heb een keer in het ziekenhuis gelegen na een van mijn buikoperaties, die zwaarder was als dat ze van te voren hadden kunnen bedenken, ik was platgespoten met de morfine en ik schreeuwde het nog uit van de pijn! Toen kwam mijn SM op bezoek en die begon rond uit te klagen over de pijn die zij had :$ Sloppyman heeft haar toen heel snel naar huis gestuurd en ik heb heel hard moeten huilen.
    Nu is ze dus sinds vorige week grieperig en heeft ze bloeddruk verlagers gekregen. Nu weet ik van mijn vader (die heeft ze ook) dat het wel eens een tijdje kan duren voor je de juiste instelling en de juiste medicijnen hebben gevonden en dat je vaak de HA moet bellen om hulp.
    Nu had ik haar net aan de lijn en ze geeft aan dus sinds het starten van de medicijnen maag en darmklachten te hebben..........dus ik vraag: heb je al gebeld naar de HA? Uhh nee dat wilde ik morgen ochtend doen:( Ik zeg ik zou vandaag al gebeld hebben...........uhh ja maar van morgen zat ik op het toilet?? Dus ik weer: heb je van af 8uur tot nu op het toilet gezeten nou dan mag je wel eens een imodium gaan pakken:).
    Nou komt de aap uit de mouw: Ze had dus niet gebeld omdat ze daar nog mee wilde wachten............pfffff KLAAG DAN OOK NIET!!

    Ik ben er zo klaar mee zo gaat het dus al 11jr lang! Zij is de zielige en de zieke en zij heeft altijd aandacht en hulp nodig maar ze doet er niks mee.

    Ik ben in die 11jr bijna in een rolstoel beland omdat ze niet konden vinden wat er met mij aan de hand was. Ik heb 4 operaties gehad.
    Ik had met mijn 32ste al een invalide parkeer kaart en ik ben 100% afgekeurd voor al het werk op de aardbol!
    Mijn moeder zit in een rolstoel door dat ze zo'n heftige vorm van reuma heeft. Door een hele zware nek operatie waar ze volledig verlamt van zou kunnen raken hebben ze het nog 5jr kunnen uitstellen. Ze heeft 6mnd revalidatie en heel veel pijn moeten doorstaan voor die paar jaar en ze klaagt nooit! Geen dag! Zij is mijn grote voorbeeld. Ik ken geen krachtigere vrouw als haar en zij had mij zo kunnen bijstaan de afgelopen weken door mij te motiveren en angsten weg te nemen tijdens de misselijkheid en zware dgn!
    Zij had geholpen met mijn huisje schoonmkn en had Megan een paar dgn in huis genomen om mij aan te laten sterken.

    Ons weekend naar winterberg hebben mn schoonouders in ons huis gezeten en zoals jullie weten was de week ervoor heel heftig met mn overgeven. Mijn huis zag er niet uit. Er was al een week niet gedwijlt........de meeste weten wel hoe erg dat er uitgaat zien met een kleintje een hond en een kat over de vloer.........
    Je zou toch denken dat een dwijl toch het minste is wat je kan doen in 4dng????
    Nou mijn huis was in een nog ergere staat als toen ik wegging en daar kwam nog 4dgn was goed bij dus ik ik had lekker wat te doen.
    Vandaar dat Sloppyman ook donderdag's thuis bleef van zijn werk omdat hij me zo niet kon laten zitten...........overgevend en wel :(

    Zo ik hoop dat jullie het hebben kunnen volgen want het is heel emotioneel geschreven maar ik ploffff werkelijk van frustraties!
     
  2. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik snap wel dat er voor jou ergere dingen in de wereld zijn dan wat je smoeder heeft, maar wat zij heeft, (ze krijgt toch niet voor niks medicijnen) dat is voor haar ws ook heel erg. Misschien brengt ze het op niet zo handige manier.

    Misschien moet je het ook eens goed tegen haar zeggen, als je het hier spuit ben je het wel even kwijt, maar het lost het probleem niet op vrees ik. Misschien weet zij wel niet hoe jij je voelt??
     
  3. Katja77

    Katja77 Fanatiek lid

    8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Je kunt pijn/ verdriet niet met elkaar vergelijken. Ik heb ook wel eens pijn verdriet maar dat valt altijd weg te relativeren als ik dat op het niveau van leed in de wereld ga vergelijken, betekent dit dan dat ik niet mag praten over mijn pijn/ verdriet?

    Je hebt blijkbaar (andere) verwachtingen van je schoonmoeder. Misschien eerst jou verwachtingen bijschaven i.p.v. een ander te willen veranderen? Dan levert het ook minder frustraties op ...
     
  4. Ineke1983

    Ineke1983 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Pfff ik begrijp je wel hoor...

    Mijn schoonmoeder die ongeschoold is, denk ALLES te weten: ze is namelijk in haar hoofd gyn, vroedvrouw, kinderarts, architect, natuurkundige, schrijnwerker, stukadoor, ...
    En telkens als iemand ergens iets heeft, pijn of ziekte heeft zij het al gehad, maar veel erger natuurlijk!
    Ok ze heeft 7 jaar geleden borstkanker gehad, maar moet dat er elke keer bijgehaald worden? Toen ik 10 dagen na mijn keizersnede op intensieve terechtkwam en bijna doodbloedde (ze wisten zelfs niet waarom mijn baarmoeder bleef bloeden) kwam ze op intensieve zagen dat zij toch ook afgezien had met haar kanker... de verpleegsters konder er niet mee lachen trouwens!

    Daarbij breekt ze mij altijd af en kan geen goed woord over andere mensen zeggen (ah nee zij is zoveel beter)

    Maar ik heb al gemerkt dat erover praten niet echt helpt... maakt het alleen maar erger, ook voor je man, jammer genoeg, want het is zijn moeder en dat zal ze blijven!
    De mijne wil bijvoorbeeld niet hier op bezoek komen of enkel op officiele uitnodiging omdat ze van het principe is dat de kinderen moeten komen!!! Maar wij zitten met een baby en volop in de verbouwingen, mannetje heeft geen tijd om daar op de koffie te gaan!!! Dus huilt ze maar tegen het hele dorp dat we haar negeren terwijl ze hier op 1.5km naar de kiné gaat elke donderdag maar gewoon langs onze straat voorbij rijdt :(
    nou mij niet gelaten ben ze liever kwijt dan rijk maar mijn man ziet ervan af!

    Veel sterkte toegewenst, want die situaties zijn soms onhoudbaar he! Gewoon positief blijven proberen zijn, dan toon je aan dat je 'sterker' bent dan hen!
     
  5. Alexandra2008

    Alexandra2008 Fanatiek lid

    21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Iedereen mag klagen, over grote dingen en kleine dingen. Iemand kan niet altijd relativeren. Maar ik vind het niet zo netjes dat ze nota bene bij jou op ziekenbezoek de aandacht naar zich toe trekt en eigenlijk daarmee jouw toestand bagatelliseert. Een beetje empathie mag ook wel zeg.
     
  6. Roes

    Roes Fanatiek lid

    9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    Ik heb meer aan mijn schoonmoeder dan aan mijn eigen mams. Nou moet ik er wel eerlijk bij vertellen dat mijn moeder lvg is en behoorlijk psychiaters dus wat kan je verwachten...??Ik heb in de jaren door schade en schande heen geleerd dingen die mij irriteren naast mij neer te leggen en mij af te sluiten voor de zgn goed bedoelde adviezen en geklaag van anderen...iedereen heeft een eigen beleving en waarheid, daar kan je toch niet aan komen...lekker laten waaien.....
    Tis ma te hopen dat onze schoonkinderen later anders over ons praten dan wij hier doen hihihihihihi.....
     
  7. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bedankt voor jullie reacties! Doet me erg goed.

    @Tulip: Het is ook heel eg wat ze heeft en dat onderschat ik ook niet hoor, misschien is dat ook wel wat me juist weer zo boos maakt. Ze moet gewoon de HA bellen en niet wachten tot het te laat is.
    Het is ook wel zo dat mijn schoonvader, echt een schat overgens, een dubbele bypass en een nieuwe hartklep heeft gekregen 3jr geleden.........en zelfs toen wist ze de situatie zo te draaien dat het om haar ging :(

    @Katja: D'r over praten help niks, ik vind het heel naar om te zeggen over een ander mens maar ze luisterd stom weg niet......in haar hoofd is ze dan al weer met andere dingen bezig.
    Het echte probleem is ook niet zo zeer dat ik een verwachtingspatroon heb van haar, maar zij van mij. Zij belt mij met haar problemen, zij vraag mij wat te doen. En ik geef haar dan het advies om dat vervolgens te zien dat ze er niks mee doet.

    @Ineke: Hebben we miss de zelfde schoonmoeder?? Die van mij belt mijn moeder op om te klagen over het feit dat we haar al een week niet gebeld hebben!! Mijn moeder is dan heel nuchter en zegt dat ze zelf ook kan bellen :D
    Mijn SM haalt rustig dingen van 25jr terug dat ze een burn-out gehad heeft en in het ziekenhuis belande en niemand van haar werk iets gevraagt heeft.......en zo nog 30 andere dingen die heel erg zijn.
    Wij hebben dus al gezegt dat de eens met een profesional moet gaan praten, heeft de HA ook al aangegeven, maar dat doet ze niet.
    Wij kunne het allemaal niet voor haar oplossen maar dat verwacht ze wel.
    Ik zal nooit durfen zeggen dat ze niks mankeerd of dat het niet erg is dat ze wat mankeerd maar er zijn ook nog andere dingen in het leven als klagen over wat je mankeerd.....daar is het leven veel te kort voor en voor je het weet is het voorbij en heb je niet geleeft, dat is mijn motto :)

    @Alexandra: Thanks! Dat is psis wat ik bedoel. Ik zie dat je op het spannende wacht bankje zit, ik hoop dat je over een week een heel positief gericht hebt! Ik ben nu zwanger van een cryotje :)

    Oja weet je waar ze ook over klaagt als ik het had over dat we maar niet zwanger werden...........dat het bij haar ook zo lang geduurt heeft. Dus dan denk je dan begrijp je hoe het voel, nee hoor.
    Toen ik vertelde dat we zwanger van de tweede waren was ze JALOERS!! ??? :( het zal wel aan mij liggen maar dat begrijp ik niet.
     
  8. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja anders om kan het natuurlijk ook......
    Ik probeer het ook zo veel mogelijk naast me neer te leggen maar vandaag lukte het gewoon echt ff niet.
    Kunnen ook de hormonsters zij ;)
     
  9. Poemi

    Poemi Fanatiek lid

    2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Volgens mij hebben wij ook dezelfde schoonmoeder! Komt me allemaal zo bekend voor, die van mij praat alleen maar over haar eigen ellende en hoe zwaar ze het wel niet heeft, je kunt echt geen gesprek met haar voeren. Ik zeg altijd maar ja en amen, af en toe even klagen tegen m'n man want tegen haar iets zeggen heeft toch geen zin want dan ben ik gelijk brutaal ;). Veranderen zal het niet maar het is niet altijd makkelijk om mee om te gaan. Veel succes in ieder geval en ik hoop dat je berichtje hier wel even heeft opgelucht.
     
  10. Ineke1983

    Ineke1983 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Sloppy, zoooooo herkenbaar he!!!
    Toen we het haar vertelden dat we IUI deden was ze aan het huilen... wat zouden de mensen daar wel niet van zeggen!!!
    Euhm er zijn zoveel mensen met probleempjes en zij verwacht een schande? We hadden meteen spijt dat we het gezegd hadden...

    Binnenkort wordt mijn schoonvader geopereerd aan zijn tenen en zij kan niet autorijden, maar nu gaan ze bijna elke dag naar de supermarkt, markt ed en dan verwacht ze van mij (haar dochter is verpleegster en heeft elke namiddag vrij maar ja die is zo druk he ik lig hier toch maar te niksen) dat ik dat overneem! Niet dus! Ik ga 1 maal per week naar mijn winkels en ze mag mee maar ik speel geen taxi hoor! Ze behandelt me niet als een 'dochter' dus vind ik niet dat ik die taak moet overnemen...
    Heb 2 jaar geleden toen SV ziek was die taak overgenomen en ze heeft me op 1 middag +120km doen rijden op zoek naar een jas! Eerst stad 1 toen stad 2 en stad 3 terug naar stad 1 en uiteindelijk gekocht in stad 2 (omdat het sluitingstijd was en ze had hem nodig voor een begrafenis de dag erna want ze wou eigenlijk terug naar stad 1) IN DE SNEEUW HE!
    Geen bedankje, geen vergoeding trouwens ook niet, moest zelf de parking betalen... en dan een hele dag zeggen 'ik heb je koffie getrakteerd he'...

    ZUCHT ik denk dat je zulke egoïstische mensen gewoon niet KAN veranderen omdat praten ook niet helpt he! zoals je zegt, ik heb eens proberen praten met haar dat ze ook moeite moesten doen om naar ons toe te komen (tis maar 10 km rijden) maar toen sprak ze weer over wat anders, gewoon midden in mn zin en oude koeien uit de gracht halen ken ik ook hoor!
    Als we daar naartoe gaan is het klagen, zuchten, roddelen over bekenden en onbekenden, soms 2 uur aan een stuk en oude verhalen vertellen (schandalig dat collega X 35 jaar geleden niet op babybezoek is geweest he, nu heeft ze kanker, maar ze heeft geen medelijden hierdoor) WTF???
    Niet te verwonderen dus dat haar buren en zussen bijna amper nog met haar praten (roddels zijn uitgekomen)

    Och, probeer er voor je man te zijn, niet teveel negatiefs zeggen over haar waar hij bij is, tenzij hij het zelf aanhaalt, zo toon jij aan dat jij wel bereid bent tot toenadering en ALS je naar daar bent, gewoon doen zoals zij ;)

    En als het je teveel wordt, even naar toilet of zo, doe ik ook altijd of net dan sms krijgen en moeten bellen met je moeder haha
    Nu moet mijn dochter trouwens ook NET drinken (geef bv) als zij weer aan een monoloog van een half uur begint ;)
    OK iedereen mag eens klagen, maar sommigen kunnen toch echt overdrijven en als je nooit eens zelf iets mag vertellen dan boeit het je uiteindelijk niet meer hoor...
     
  11. yaika

    yaika Actief lid

    7 jul 2010
    215
    0
    0
    Ik heb ook echt een draak van een SM. Het is niet zozeer dat alles wat zij heeft erger is maar wel dat ze altijd alles beter weet.

    Zo weet ze bijvoorbeeld zeker dat ik samen met mijn vriend ben omdat hij dan mijn opleiding zou betalen. Dit is de grootste onzin want die betaal ik natuurlijk zelf. Ook weet zij veel beter hoe ik dadelijk mijn kind op moet voeden. Zij heeft al haar kinderen met 15 jaar uit huis gezet dus niet echt een voorbeeld voor mij.

    Het ergste vind ik nog wel dat ze laatst hier was. Toen hadden we het over de bevalling en ik zei dat ik in het ziekenhuis wou bevallen. Mocht er wat gebeuren dat heb je tenminste alles bij de hand. Volgens haar was dit echt niet nodig en kost dit onnodig extra geld. Na vijf minuten zei ik geïrriteerd dat het mijn lijf is en ik bepaal waar ik beval en niet zei. Nu zei ze dat zullen we dan nog wel eens zien.

    Ik kan me er zo kwaad om maken dat ze altijd alles beter denk te weten. Ik kan ook nu al heel erg kwaad worden bij de gedachte dat ik dadelijk mijn baby aan haar moet laten zien, laat staan geven. Misschien dat het nog over gaat maar we zullen wel zien.
     
  12. Ineke1983

    Ineke1983 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Yaika, pfff wat rot zeg!
    En inderdaad, je baby aan zo'n SM geven is moeilijk hoor!!! Ik kan het nog steeds zo moeilijk he... maar doe het voor m'n man.
     
  13. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

    Zo herkenbaar!!! Pffff
    Hier heeft ze ook alles al een keer meegemaakt, en alles is bij erger dan erger...aaaaahhhhhh
    Medicijnen voor dit, medicijnen voor dat, enz! En maar stug doorroken (ook als ik er ben, en dat wou ze bij ons ook doen...echt niet!!)

    Ben blij dat we toen niet alles hebben verteld over het zwanger worden en de ziekenhuisbezoekjes die we hadden....want dat zou zij dan allemaal weer beter weten...
    En ze vond het maar raar dat ik met 7.5 weken een echo kreeg bij de gyn in het ziekenhuis...dat hoorde helemaal niet, en dat mocht pas bij de VK met 12 weken enz...
    Nou wij liepen al bij de gyn! Vandaar die echo!

    Vrij in het begin van de zwangerschap, kreeg ik erge last van mijn bekken...en ik mocht volgens haar bepaalde oefeningen en bewegingen niet meer doen, dus ik naar de bekkentherapeut, en die oefeningen moest ik juist wel doen :(
    Heb er nou dus ook gelukkig geen last meer van :D Lekker puh!! Daar stond ze van te kijken hahaha

    Ik kan er met mijn vriend ook niet over praten, want die zegt dat ik dan weer overdrijf :$:( Yeah Right ;) Maar ja de rest laat ik maar zitten...
    Ik ga er daarom ook zo min mogelijk heen!
     
  14. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Ineke: Oehh die van jou is ook erg! En tja het is toch een schade die IUI:$ Wat een idioot mens zeg.
    Je hebt helemaal gelijk dat je geen taxi gaat spelen, en 3steden en dan ook nog terug naar 2 voor een jas! Had ze alleen maar vodden in de kast of zo??
    En dat betalen, zo herkenbaar! Echt ze verteld verhalen hoe ze sloppyman's ex-schoonouders alles gaf en ze overal mee naar toe nam en alles betaalde..............nou ik geloof er geen hout van want bij ons betaald ze nooit iets! Ze wacht altijd af!
    Met kerst als we dan met z'n allen wat mee brengen geeft ze ook de bonnetjes erbij met een berekening met wat het gekost heeft en dan verwahct ze geld.....wdf???
    Oja als je wat aan het vertellen bent dan in de reden vallen en over iets heel anders door gaan............blehhh zo onbeschoft!
    Nou ze gunt het die oudcollega wel hoor pffffff niet normaal

    @Yaika: Jeetje alsof zij dat bepaalt! Ik ben medische en beval zoiezo in het ziekenhuis maar als dat niet zo was dan had ik dat zeker ook gedaan. Die 200euro kan er ook nog wel bij hoor :)
    Ik weet dat als ik thuis was geweest met de bevalling van mijn dochter dat ze de trauma helicoper hadden moeten sturen anders hadden we het beiden niet overleeft. Het was in het ziekenhuis al heel spannend en ging het met mijn dochter bijna mis.
    Vertel haar dat maar eens..........of beter geef me haar nummer ik bel haar wel even met mijn verhaal :D

    Ik kan echt inmiddels een boek schrijven over wat ze allemaal doet hoor....
    Deze kerst:
    Zij zou het organiseren. Ik heb in die 11jr dat ik samen ben met mijn vriend (bijna man) 2keer kerst bij hun gevierd. Alle andere jrn bij mijn ouders of bij ons. Maakt niet uit maar zij zou het dit jaar doen.
    Wij zijn van 17dec t/m 21 dec op vakantie geweest (was een hel zonder bagage door de sneeuw maar een ander verhaal ;) )
    Komen we terug is mijn SM aan het piepen en mauwen dat het niet lukt en ze heeft geen tijd en ze voelt zich niet goed en slaapt slecht bladiebladieblahhhhh
    Dus ik heel boos: NOU DAN KOMEN JULIE MAAR ALLEMAAL BIJ ONS ETEN! klaar
    SM: ohh maar zo bedoelde ik het niet en uh kunnen jullie niet het eten hier mee naar toe nemen en het hier maken?
    (voor het beeld ze heeft 3 kookplaatjes en een mini over;))
    Nou zegt sloppyman ik ga niet alle boodschappen doen en dan ook nog eens mn kind en als die troep mee naar jullie nemen. Jullie komen maar mooi hier naar toe pfffffff
    Hele gezellige kerst geweest.

    Oke nog eentje dan en dan hou ik op...........hahahaha het is heerlijk om het zo van je af te schijven.
    Mijn babyshower:
    al mijn vriendinnen waren er en het was zo leuk. Sloppyman had een high tea gemaakt en rekening met alle allergien enz gehouden. Iedereen had een cadeautje mee gebracht, van klein tot groot. Iedereen die mocht komen mocht ook weten wat het werd en ze kregen na afloop een cadeautje mee naar huis.
    Er was ook gevraagt aan iedereen om iets van een romper of een goedkoop mutje mee te brengen voor de baby en daar gingen ze dan wat leuks van maken.
    Mijn SM was als enige zonder cadeau! En ze had wel een babymutsje mee gebracht maar toen ze zag dat er met textiel stift op getekend werd heeft ze het weer weggelegd. En ze bleef maar roepen: was zonde van al die mooie kleertjes! SORRY! Ik heb voor Megan allemaal persoonlijke kunstwerkjes. Er zijn foto's gemaakt van iedereen met wat digene gemaakt heeft en ik vond het geweldig leuk.
    Ook heeft ze weer heel veel aandacht weten op te eisen door met haar hoofd in haar handen aan de kop van de tafel te zitten zodat iedereen kon vragen: wat is er??
    Ik heb foto's om het te bewijzen :D:D:D zelf gemaakt ik kon het niet laten :)
     
  15. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Senna: oh wat vervelend dat je het niet met je vriend kan bespreken! En door roken terwijl jij daar bent met je bolle buik vind ik wel heel naar hoor! Ik zou demonstratief ff een frisse neus gaan halen elke keer er een sigaret aan gestoken werd :D
    Ik ben ook de enige in de familie die mn SM tegen gas geeft hoor, de rest lult achter haar rug en dat vind ik achterbaks ;)
    Je mag het hier lekker vna je afschrijven hoor!
     
  16. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    toch maar weg gehaald, je weet maar nooit wie er mee leest
     
  17. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Je hebt gelijk!

    Ik schrijf hier niks wat ze niet al weet van me waar ik boos over word, dus ik maak me niet zo gauw zorgen.........
    En ze kan niet zo heel goed met computers overweg en weet niks van dit forum af ;)

    Ik heb gister nog ff met sloppyman gesproken over zijn mamsie en hij staat 200% achter mij en ik hoef voorlopig geen contact meer te zoeken en als zij belt dan mag ik het kort houden :D JOEPIE
     
  18. stampvamp

    stampvamp Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh oh wat een verhalen over SM zeg.. heel frustrerend heb zelf ook schoonloeders gehad in het verleden maar met mijn huidige schoonfamilie ben ik heeeel blij, kan ze altijd bellen als er wat is of als ik hulp nodig heb ze staan stuk voor stuk allemaal voor me klaar waar ik echt heel blij mee ben!!
    heb zelf maar een paar mensen in de fam en zie er maar een paar af en toe van (op mn moeder na dan) en tis fijn om zon warm nest erbij te hebben waar je op kunt bouwen..
    want in het verleden heb ik er ook gehad dat ik dacht mijn hemel waar ik ben ik NOU toch beland...
    niet te doen gewoon haha
    en dan helemaal niet als je vriend zno mamaskindje is heel frustrerend!

    ben blij voor je sloppy dat je man achter je staat!!
     
  19. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ooo smoeders spreek me er niet van
    en van mijn eigen moeder ook niet hoor !!!

    ik wor der af en toe doodziek van
    ze heeft alles100 x meegemaakt
    denkt alles beter te weten
    heeft alles gehad
    is altijd de beste
    doet alsof ze de baas is van hetgene waar ze werkt .. pff
     

Deel Deze Pagina