Mijn dochter krijgt voor haar 3e verjaardag kinetisch zand. Wat voor speeltjes zijn leuk om hier bij te gebruiken? Ik dacht zelf aan een mes om mee te snijden, taartvormpjes. Verder? Thanks!
Gewoon spul wat je ook in een zandbak kunt gebruiken. Verder gebruikt Aiden plastic kopjes van een kinderservies, een plastic speelgoedlepel en vork, een speelgoedsteelpannetje (om pannenkoeken te bakken, zegt Aiden). Ook kun je kleivormpjes gebruikrn.
Er zijn speciale tools voor kinetic zand die erg leuk zijn kan je echt bouwen. Verder aanrader is plastic bak voor zand die daar ook bij hoort- heeft goede afmeting en hoge rand. Die bak gebruik ik hier voor alles en nog wat. Kost rond 9 euro. Verder wat ik hier heb is: - koekjes vorm dieren (taarten winkel) sport kleine metalen vormpjes -cutting tools kineticzand/bubber. Ik geloof dat het van Bubber is. Verschillende geometrische vormen en mes. - lepel, mes etc kan je gewoon plastic gebruiken. - alfabet cutting vorm: ook soort plastic kleine letters. - zandbak vormpjes spielstabil ook erg leuk Ik weet merken van dat al niet precies want heb verpakkingen weggegooid. Maar hier in Den Haag Kokids winkel verkoopt veel voor zabd bubber etc echt alles alles.