Slapen met de kleine op de kamer; tips qua indeling?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Bruinoogje, Jan 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bruinoogje

Nov 17, 2011
    99
    0
    0
    De kleine man (9mnd.) slaapt bij ons op de slaapkamer, simpelweg omdat er maar 1 kamer is. En dat is meestal heel gezellig, maar soms ook wel een beetje lastig. Helemaal nu hij zelf kan staan, is hij snel afgeleid en moeilijk in slaap te krijgen.

Zelf heb ik het gevoel dat de kamer te ruim is voor hem, een klein beschut plekje zou beter zijn voor hem.
    Misschien dat we dat zouden kunnen creƫren door midden van een kamerscherm?

Hebben jullie tips/ideeen?
    Zo is onze kamerindeling nu:

Attached Files:

2. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    Is het een idee om het ledikantje en de kledingkast te wisselen? Je zou zelfs de kledingkast overdwars neer kunnen zetten, zodat die precies tussen jullie bed en het ledikantje in staat, maar lijkt me geen mooie oplossing...

Als je het ledikant en de kledingkast omgewisseld hebt, zou je wel een kamerscherm naast jullie bed kunnen plaatsen misschien?

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Wat nou als je het bed tegen de muur zet waar nu kast en commode staan. Dan met de korte kant tegen die muur. En dan het bedje tegen de muur aan waar de deur zit? En dan de commode tegen de muur tegenover het bed? De kleding kast kan je dan tegen diezelfde muur doen of bij het voeteneind van het bed. Dan kan je met een kamerscherm een hoekje creeeren in de hoek van je zoontje?

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    Of jullie bed helemaal naar links, en dan aan de rechterkant van je plaatje een kamer voor hem creeren?

Wij slapen ook op 1 kamer, de andere twee zijn al bezet door mn stiefkids. Nu gaat het nog want ze is klein, maar met een half jaar moeten wij ons ook maar even achter de oren krabben... Jouw kamer ziet er ruimer uit als de onze, hier staat ons bed, daarnaast direct de commode, en daar weer naast het wiegje... Tis maar de vraag of er uberhaupt al een ledikantje past als ze groter is :$:( Onze kamer heeft ook nog eens een schuine kant en een schoorsteen er in, dus ik ben zelf door mn schuif-mogelijkheden heen! Bij jouw plaatje kan ik nog genoeg mogelijkheden zien om voor jouw en je partner ook nog een beetje prive te creeren...

Je zou ook nog een gordijn midden in de kamer kunnen maken, had ik vroeger zelf ook want ik moest met mn twee broers op 1 kamer. Zo hadden we toch elk ons eigen plek :)

Share This Page