vreemd plekje, wat denken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door wonderteam, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Bij mijn zoon trof ik zojuist dit vreemde plekje aan en ik vraag me af wat het is.
    Het plekje zit ongeveer 3 cm onder zijn lies en op het eerste moment lijkt het een schaafplekje ,maar van dichtbij niet meer. Hij weet zelf niet precies te vertellen wanneer het gebeurd is. ( hij zei toen ik terugkwam van de vakantie en hier op de wc ging zitten poepen gebeurde het ineens) Wij zijn vorige week terug gekomen en ik heb dit niet eerder gezien. Ik dacht aan een velletje ertussen ,maar er zit geen scheurtje in de wc bril en als het velletje klem was komen te zitten krijg je dan zo'n plek?
    Ik dacht aan een steenpuist ,maar zo groot? Ook voelt het niet echt dik aan. Het doet hem wel pijn ,maar ook niet extreem.
    Ook zie je er een duidelijke rode rand omheen.

Iemand enig idee?

Bekijk bijlage 271316

Bekijk bijlage 271317

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.252
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    krentenbaard???

zou ff langs HA gaan!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ziet er wel heftig uit zeg! Kan het geen tekenbeet of andere insecten beet zijn? Ik zou hier zeker mee naar de dokter gaan

4. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Lijkt wel een brandplek, misschien door wrijving ontstaan?

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik voel een troelala topic opkomen :p

ontopic: ik weet niet wat het is maar ziet er best heftig uit, voelt het warm aan? lijkt ontstoken, ik zou naar de huisarts gaan meid!

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    idd even naar HA gaan hier mee! weet niet wat het is, maar ziet er niet goed uit. kan idd krentenbaard zijn o.i.d. dan krijg je even een zalf er voor.

7. wonderteam

Ja ik wou zeker ook morgen gelijk contact opnemen met de Hap. Maar ik zag het ook pas net voor het slapengaan.

Ik denk nou ik maak even vlug een foto, dan kan ik het zo ook aan mijn man laten zien als hij thuis is.

Een insectenbeet is ook door mij heen geschoten, krentebaard ga ik ook even op googelen.

8. wonderteam

Haha daar moest ik wel gelijk aan denken toen ik dit topic plaatste :D

9. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    Ik vermoed krentenbaard!!!! dus even langst de hap ermee anders wordt het erger

heb afgelopen maand kind of 5 op bso bij mij gehad met krentenbaard vandaar

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wat ik denk ? Dat je de huisarts moet bellen en niet een topic moet openen, denk dat dat een HA je meer kan vertellen dan wij allemaal.. ;)

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou ook zeggen krentenbaard, mijn nichtje had ook zo'n rare plek op haar rug.. Het heerst hier heel erg op dit moment, vandaag nog brief meegekregen op kdv..

12. wonderteam

Wat ik zo vreemd vind, hij zegt dat het gebeurde toen hij terug was van vakantie, maar ik douche hem elke dag en dan had ik het toch eerder moeten zien? Ok hij kleed zich wel zelf aan en uit, maar toch....

13. wonderteam

Als ik sommige foto's van krentebaard zie lijkt het daar idd wel een beetje op. Alleen is dit plekje niet heel pusserig. Het voelt ook niet warm aan overigens.

Het enige vreemde is ,dat hij zegt het prikte ineens. Dat vind ik dan wel weer kenmerkend voor een insectenbeet.

14. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    Ik zou gewoon nu de hap bellen, als krentenbaard is krijg je zalfje, want als het dat is het is heel besmettelijk!!! dan kan je het beter nu tegen gaan

alle kids op de bso die het hadden kwamen net uit het buitenland trouwens

15. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    pusserig hoeft trouwens niet! ziet er gewoon uit als schaafwondje maar is het niet dus

16. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Dit ziet er echt niet jofel uit hoor...
    Krentenbaard zou kunnen, maar ik vind het een hele vreemde plek met die verkleuring er omheen en zo gelig / kleurloos in het midden!

Zou zeker niet wachten tot morgen met naar de Hap gaan, want als je het niet eerder hebt gezien dan is het dus ineens zo groot geworden, wie weet hoe het er morgenochtend uit ziet...

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

krentenbaard heerst enorm momenteel dus ja kans is groot

18. wonderteam

Ja als ik het maar een uur eerder had ontdekt had ik het zeker gedaan. Maar hij ligt nu al diep in slaap. Ik bel gewoon direct morgenochtend.

Of zou je al nu kunnen bellen en dan direct een afspraak voor morgenochtend maken? Iemand enig idee?

19. wonderteam

Oh jakkes ,ja daar heb je ook een punt!

Pff hoop echt dat mijn man zo thuis komt van zijn werk en dan trek ik hem denk ik toch maar weer uit bed.

20. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Bel anders vast even, aan de telefoon kunnen ze dan vast beslissen of het de moeite is om nu langs te komen....

Deel Deze Pagina