Hallo meiden, Ik heb net (dom natuurlijk) al een zwangerschapstest gedaan 5 dagen voor mijn nod. Een normale Sensitest zo op het oog was niks te zien dus ik het ding uitelkaar gepield en met het streepjesvlak naar het licht....en nou zag ik daar toch een heeeeeel dun streepje, maar ik denk dat ik het indroogstreepje heb gezien? Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt...... Een hele onzekere ik die op de dag dat Sterre 1 zou worden heel graag een vet positieve test in mijn handen heb. (Sterre was 29 februari uitgerekend dus zet het voor het gemak even op 1 maart)
maar zit er niet altijd een voorgedrukt streepje op? Dat als je hem uit elkaar haalt je zowiezo altijd een licht streepje zit? Kweet niet hoe dat met de sensitests zit maar vaak is dat zo geloof ik...
je moet de sensitest nooit tegen het licht aan houden want er staat altijd een voor gedrukt streepje op gr patricia
ik heb altijd streepjes op de sensitesten ook als ik niet zwanger ben helaas.. (er staan er nog wel een paar mijn album van afgelopen januari) Ik heb er nog een boel liggen en ik doe er nog wel eens een...en elke keer weer een 2e vaag streepje!
Dankjullie wel voor de antwoorden....dan zal het idd niks zijn geweest...nu maar hopen dat de menstruatie uitblijft....
Je kunt wel 5 dagen voor nod positief testen, ik heb dat ook gedaan, ik zat toen 9 dagen na mijn ei. Heb getest met de kruidvat 2 voor 5 euro, zijn heel gevoelig en geven nooit vals positief. Ook de nieuwe cb met conceptieindicator kan je volgens de gebruiksaanwijzing en mijn eigen ervaring 4 dagen voor nod gebruiken . Liefs daantje
He Daantje, Alles goed met je? Heb je verhaal met een hoop anderen gelezen en ben echt blij dat het goed is gekomen...