Voor mijn zwangerschap had ik al gedoe met mijn manager. Dit is tijdens mijn zwangerschap niet veranderd en ik was dan ook blij toen mijn verlof begon, even rust. Nu ben ik sinds 4 weken weer aan het werk ben (mijn zoontje is nu 4,5 maand) is hij nog steeds de enorme hork die hij altijd was. Details zal ik jullie besparen, maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee, dus ben aan het bekijken hoe ik e.e.a. het beste aan kan pakken. Iemand ervaring met een verstoorde werkrelatie?
Ik lees even mee. . Sinds november ander werk maar niet echt naar mijn zin. Half september zit mijn verlof er op en ik wil echt niet teug naar mijn werkgever. Ik ben tevens ook nog lang niet dit vanwege een zware bevalling. Over een paar weken wil ik mijn baas bellen om een gesprek aan te geven. Ik kan dan aangeven wat mij tegen staat en dat ik nog niet echt op de been ben. Hopelijk heeft hij er financieel belang bij om mijn contract te ontbinden. Ik ben niet gemotiveerd en zit mogelijk nog eerst in de ziekte wet dus daar heeft hij niks aan. Als hij het contract wil laten ontbinden heb ik toch recht op ww. Ik heb de afgelopen maanden al heel wat gesolliciteerd maar helaas nog niks concreets. Heb wel weer zin om te gaan werken maar zeker niet meer daar. ..
Balen dat ook jij het niet naar je zin hebt, niet te snel ergens ja tegen zeggen of ondertekenen. Hoop voor je dat het prettig wordt afgerond. Bij mij is het echt een verstoorde werkrelatie die niet meer te redden is, nu na mijn terugkomst is er sprake van pesterijtjes en het uitkleden van mijn takenpakket. En daar zou ik dan maar tevreden mee moeten zijn... ik wil heel graag werken, want dat is deel van mijn persoon maar niet op deze wijze. Daar is het leven ook te kort voor en het heeft invloed om mij als persoon. Is verder iemand die ervaringen heeft?