Hoe begint een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door prinses, 1 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hoe is het nu prinses?

2. EP1982

EP1982 Lid

19 okt 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb 3 miskramen gehad. 1e was met 6 weken, spontane bloeding en na een uur ben ik het vruchtje verloren.
    2de en 3de miskraam rond 8 weken pas op de echo gezien. Zonder buikpijn of bloedverlies. Maar ik had wel zwangerschapsklachten zoals misselijkheid en pijnlijke borsten. Dus helaas kan je daar geen lijn in trekken!

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nog steeds wachten. Vreselijke tijd. Wel wat bruinverlies, sinds vanavond wat buikpijn. Van mij mag het wel komen, dan kan ik het afsluiten.

4. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Tjonge, dan ben je zo lang bezig en dan overkomt je dit ook nog eens:(

Ik zit momenteel zelf in een miskraam. Zondag begonnen met lichte bloeding, gister knalrood en best veel en vandaag nog roder en heel veel. Ik denk daarom ook dat ik vandaag het vruchtje ga verliezen.
    Wat meiske80 ook zegt...vaak is je gevoel goed. Mijn gevoel zei duidelijk dat het niet goed was en dat bleek ook juist.
    Maar dat afwachten is echt vreselijk...je wil zo graag duidelijkheid! Al is het dan dat het mis is maar dan weet je iniedergeval wat...

Sterkte

5. D3boor

D3boor Nieuw lid

28 dec 2013
    3
    0
    0
    Bloedverlies hoef niet alles te zeggen.. Met week 5 erge bloedingen gehad zodat ik dacht ik ben weer ongesteld en niet zwanger. Week 6 ook weer erge bloeding gehad. Dus weer paniek en kreeg ook te horen blijf maar lekker thuis want dit gaat nu echt niet goed. Dus stress etc. week 7, 8 ook bloedingen gehad maar alleen heel helder rood bloed.. Ook telkens echo's laten maken maar ons kindje zag er super goed uit. Week 9 zelfs nog iets bloedverlies gehad. Nu alweer 13 weken zwanger dus het zegt allemaal niets.. En een tip LEES NIET TE VEEL OP INTERNET.. STAAN ZULKE NARE BERICHTEN OP....

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bij mij gaat het echt om het hcg hormoon wat nauwelijks gestegen was. Ik hoop nog steeds dat ze het mis hebben maar dat is echt hopen tegen beter weten in. Hier nog steeds geen bloedverlies en dat begin ik nu echt frustrerend te vinden.

7. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen weekend kreeg ik op zondag een 3 uur durende wee (echt hele hevige baarmoederkrampen met uitstralende pijn in mijn bovenbenen die bijna continu was). Daarna volgde licht bloedverlies. De dag erna nog steeds bloedverlies en toen kreeg ik mijn miskraam en nu 2 dagen later nog wat bloedverlies en soms krampen.
    Opgezette buik zoals bij een menstruatie.
    Mijn miskraam kreeg ik bij ruim 6 weken.
    Toch lees ik dat een miskraam bij iedereen anders op gang komt met verschillende klachten. Bij mij leek het gewoon op een hele hevige menstruatie die op gang kwam en ik wist dat dit geen 'groei pijnen' waren en dat het fout zat.

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Bij mij begon het met een beetje bloedverlies. In de loop van de avond werd het steeds heftiger en uiteindelijk de hele nacht opgelopen van de kramp. S morgens vroeg het vruchtje verloren.

Deel Deze Pagina