Hoe begint je buik te groeien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Duchess, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    we duimen mee hoor meid!

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oohh spannend zeg dat het maar snel vrijdag mag zijn! Ik duim voor je!

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ow wat fijn dat het in ieder geval serieus wordt genomen! Nu hopen we vrijdag natuurlijk een super mooie beeb in wording te zien he ;)

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hij heeft eigenlijk niet naar mijn baarmoeder gekeken/gevoelt. Heb hem ook niks over mijn buik verteld. T ging heel makkelijk, ik zei ik ben nog steeds niet ongesteld en ik weet echt niet wat er nu aan de hand is, en toen zei hij meteen dat het verstandig was om een echo te laten maken. Hij heeft geprobeert een afspraak te krijgen voor morgen, maar dat lukte helaas niet. Dusja nog een paar daagjes, helaas. Maar tegenover die dagen dat ik al wacht, valt het mee. ;) Ik vrees alleen dat ik donderdag avond niet echt kan slapen... :oops:

We zullen het zien. Ik weet niet wat ik moet denken. Vanochtend was mijn buik echt opgezwollen en nu lijtk het wel minder. Terwijl het eerst juist s ochtends bijna niet was en 's avonds heel erg..
    Maarja ik ga er maar niet teveel op letten, ben veelste bang dat het niet zo is en dat ik dan echt telleurgesteld ben...

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    nou hier duimen we voor je mee.

6. Pfff zenuwslopend zeg! Ik hoop echt met je mee op goed nieuws :D
    SUCCESSS:D

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Pfffffffffffff wat een spanning hier zeg........ :(

Heel veel succes met wachten en ik hoop echt voor je dat het uiteindleijk positief uitpakt ;)

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dank jullie wel! Lief! :)

Mijn buik is echt niet normaal meer nu hoor.... je kunt er niet omheen! Zelfs mijn vriend schrok er echt van! Dit is echt 'vervelend' ik ben heel bang dat mensen gaan vragen of ik zwanger ben en dan? :( Ook zit mijn wijdste broek nu echt niet lekker meer..... Heeeel frustrerend dit! Als ik niet zwanger ben, dan is er echt iets mis daarbinnen, want ik weet nu echt zeker dat ik geen spoken zie.... :(

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Nog maar 2 nachtjes slapen; dan weet je eindelijk wat!

Ik duim voor je, hoor! Vervelend dat je zo in onzekerheid zit nog, maar nog heel even en dan krijg je eindelijk antwoord! :) Sterkte met wachten!

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja nog 2 nachtjes... brrrrr! Op de een of andere manier durf ik ook niet zo goed hoor, ben misschien bang dat het niet zo is... Maarja is alsnog beter dan deze onzekerheid!

Ik heb net sinds hele lange tijd voor mezelf gependelt... en nog nooit zo duidelijk! Stond er echt van te kijken... volgens de pendel ben ik 15 weken zwanger!
    Als dat zo is heb ik toch een latere eisprong gehad!
    Maarja ik geloof er niet zo in hoor, meer voor de lol. We zullen het zien!

11. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

nou, je weet het nog wel spannend te houden!
    Succes vrijdag!

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Duchess, heb net je verhaal gelezen, en wil je heel veel succes wensen voor vrijdag! :)

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dank jullie wel! :)

Ik zit te twijfelen om toch nog een testje te doen.... Ik heb sinds vanochtends ineens stevige gevoelige borsten, voel ze echt elke seconde... Maar om dat te hebben, moet er toch hcg aanwezig zijn, dus moet ik nu een positieve test hebben toch?
    Pff aan de ene kant denk ik waarom zou ik t doen, vrijdag weet ik het zeker. Andere kant denk ik hoe eerder, hoe beter! ;)

14. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

test test test! :)

15. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Test zou nu echt wel positief moeten zijn als je echt zwanger bent,dus zou er gewoon 1 doen.

16. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Heel spannend hoor!
    Nog 2 dagen (of test zou nu al iets aan moeten geven) en dan weet je meer....
    Heel veel succes.

17. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    TEST! ;)

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Argh helaas. Kom er net achter dat ik geen geld in huis heb en vriendlief heeft mijn pinpas nog. :evil: Frustrerend!
    Zal hem straks snel afpakken en dan vanmiddag nog een test doen.... Maar ik moet weer werken dus niet te ongeduldig dames. ;) Al zal er wel niks te zien zijn... maar heb zon raar gevoel dat ik een test moet doen! :(

19. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Succes! Ik zal voor je duimen!

20. Penelope

Penelope Actief lid

3 sep 2007
    146
    0
    0
    Ook ik ben erg benieuwd naar je echo morgen! :)
    Maar ik snap echt niet dat je dit jezelf wekenlang "aandoet", en niet veeeeeel eerder een echo hebt aangevraagd/gepland.

Succes!

Deel Deze Pagina