Hoe begint jullie 1e kerstdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammavantwee, 25 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.954
    1.291
    113
    Oeh dat ziet er goed uit!

bloemetje1 en Zonnestralen vinden dit leuk.
  2. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.954
    1.291
    113
    Hier rustig uitgeslapen en uitgebreid ontbeten. Daarna Bingo gedaan. Straks film kijken en cadeautjes uitpakken. En ws nog een spelletje doen die ze al gekregen hebben (Spookslot). Precies zoals ik kerst het liefste vier. Gewoon met zijn viertjes lekker knus!

NiVa0230 vindt dit leuk.
  3. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.561
    3.892
    113
    Vrouw
    Beetje uitgeslapen en erna een heerlijk ontbijtpakket gehaald. Erna ben ik terug in slaap gevallen terwijl man een film keek.
    Zo meteen richting mijn ouders, samen met mn broers en hun vriendinnen

4. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    In bed en boven de pot :roflmao:

5. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Op de spoed post met de jongste.

6. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Gewoon lekker met t gezinnetje thuis. Geen visite. Beetje gamen, lego spelen, hapjes eten. Vanmiddag kerstfeest van de kerk kijken en daarna gourmetten. Misschien vanavond nog AYNIL kijken :) Heerlijk zo :thumup:

Mammavantwee en Mapje vinden dit leuk.
  7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Allemaal lekker tot 8 uur in bed gelegen. Straks ontbijten met zijn 7en. Daarna kadootjes.
    De rest zien wij wel. Na het ontbijt slowcooker aan. Ik heb al maanden trek in hachee dus dat wordt ons kerstmenu. Haha.
    Ik wilde het zwembad eigenlijk vullen maar het is naar mijn mening niet echt warm.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  8. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Onze 1e kerstdag begon wit :D
    Gisteren nog regen en een groene wereld, vanmorgen dus sneeuw. (We zitten in centerparcs HochSauerland nu)
    Dat was echt een cadeautje toen ik de gordijnen open deed en die witte wereld zag

Mim89, owly, jada08 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier begonnen met voorbereiden van een 5 gangen diner en toen kwam de positieve Corona test… dus nu zit ik met eten voor wel 12 man (zouden met 6 volwassenen zijn) en gaan we hier 4 dagen over doen om het op te eten..

10. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ooh wat sneu zeg..
    Toch maar proberen het er beste van te maken
    Sterkte

zonnetje2015 vindt dit leuk.
  11. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Oh dat is niet zo’n leuk begin. Hopelijk valt het mee?

12. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    Al vroeg beneden met de pup, lekker nog stil in huis, kan ik echt van genieten...

Brunchen met mijn vader (daarna is hij weer gegaan), wandelen met de pup, film kijken met het gezinnetje, cadeautjes uitpakken, zometeen een spelletje doen en 18 uur dineren...
    Écht een heerlijke relaxte dag zo!

13. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Wij hebben vrij vroeg zitten ontbijten en zijn daarna nog even naar het (kinder) mountainbike parkoers geweest en de grote kinderen ( wij zelf ) hebben ook even een paar rondjes gemaakt.
    Schoonpa had thuis gegeten en is bij ons aangekomen. Geloof dat de familie meiland opstaat.
    Ik heb de patat zelf gemaakt en voor gebakken.

Nu even hapjes in de frituurpan gedaan, normaal in de schuur maar dan maar een vies stinkend huis hij staat op het gasstel.
    Straks tong bakken met doperwten en worteltjes en of ijs toe of simpel vla of yogurt met fruit, heb alle 3 klaar staan.
    Witte wijn gekocht maar de heren en ik nemen zo eerst een leffe.

14. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
    Hier lekker heel lang geslapen, ging gister rond 22:30 naar bed en werd vanmorgen pas om 10:45 wakker! Heerlijk een keer dus flink door geslapen. Toen even samen wezen ontbijten met mijn man en daarna ben ik even snel naar de winkel gereden voor wat laatste dingetjes, toen thuis lekker het huis gaan schoonmaken en nu zit ik even op de bank uit te rusten en dan straks de tafel dekken en dan gaan we gourmetten en vanavond gezellig film kijken met warme chocolademelk en een knabbeltje

Mapje vindt dit leuk.
  15. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.954
    1.291
    113
    Wat is er gebeurd?

16. Mapje

Mapje Niet meer actief

Wij hebben geslapen tot 730. Dat is best lang met een baby van bijna 3 maanden. Daarna ben ik ontbijt gaan klaarmaken/tafel dekken terwijl mijn man de fles gaf. Ontbeten en daarna met koffie cadeautjes uitgepakt en even mee gespeeld. Daarna verlaten bos opgezocht want we zitten in quarantaine (nou ja de oudste nog als die morgen negatief is dan mag hij er uit. Zelftest vandaag was negatief dus fingers crossed) en buiten geweest en ik met de baby nog verder gewandeld terwijl mijn man met de jongens naar huis ging. Zij zijn nieuwe spellen op de switch gaan doen. Daarna met zijn vieren toen de baby sliep monopolie gespeeld en ik heb net het thuiskook menu opgehaald en ga zo koken terwijl de baby slaapt en de jongens spelen. Best wel prima eigenlijk! Vanavond nog een film met mijn man…

17. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.133
    3.212
    113
    Vrouw
    Redelijk vroeg opgestaan: om 8.15 uur en om 8.45 uur gingen wij lopend naar de bakker onze bestelling ophalen (brood, croissants en worstenbroodjes). Daarna de poezen verzorgd, All You Need terug gekeken, gebruncht, twee uurtjes geslapen (gister was het redelijk laat bij mijn ouders), flinke wandeling gemaakt en over een uurtje gaat het avondeten in de oven. Prima kerst tot nu toe. Fijne dagen!

18. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    met dreigende migraine...ahoh

19. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Uiteindelijk viel het gelukkig mee!
    Hij was ergens vanaf gevallen en op zijn hoofd beland waarbij we even dachten dat zijn nek gebroken was. :oops::cry: (Hij viel heel naar) Wat gelukkig niet het geval was, maar ik had wel even een rolberoerte.

20. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    We waren tegen 09:00 wakker..
    Nog even in bed tv gekeken met ons 3-en..
    Daarna lekker koffie leuten en aan een heerlijke brunch met de top2000 op de achtergrond
    Ik heb vanmiddag nog 6 km gelopen..
    Man in tussentijd de BBQ klaar gemaakt..
    Dochter gespeeld met de gekregen cadeaus op kerstavond
    Samen nog een spelletje gespeeld..
    En net heeeeeeeerlijk gebbqt..
    Nu even uitbuiken met top2000 en straks nog een toetje

Deel Deze Pagina