Wij hebben uitgeslapen, om 9:30 heerlijk uitgebreid ontbeten. Daarna een beetje rondom huis geprutst, met het hele gezin een heerlijk frisse wandeling gemaakt. Nu uitgebreid eten, we kijken naar de Grinch en straks een toetjes buffet. Heerlijk relaxed.
Hij begon om 03:15 omdat vriend uit bed werd gebeld om te strooien. Die was half 9 thuis en toen uitgebreid ontbeten, cadeautjes uitgepakt en toen heeft hij geslapen en ik met zoon met zijn nieuwe speelgoed gespeeld. Vanmiddag lekker geluncht en daarna even langs schoonouders, thuis spelletje gedaan en net het eten op. Lekker gegeten met vlees van de bbq, heerlijk relaxed!
6 uur ging de wekker, 7 uur werk tot 3. Daarna thuis en zaten ze met smart ik de cadeautjes te wachten. Wat hapjes gemaakt en cadeautjes uitgepakt. Daarna een 3 gangen menu, moeten nu het toetje nog. Dochter speelt de hele avond al met haar nieuwe Barbie camper.
Rond 8 uur uit bed gegaan met beide kinderen, dus heerlijk uitgeslapen! Uurtje later kwam mijn man ook naar beneden en hebben we een kerstontbijtje klaargemaakt en daarna cadeautjes uitgepakt heerlijk rustig aan.
Hier heel relaxed. Ik was al om 6 uur wakker, maar we gingen pas om half 10 ontbijten, lekker uitgebreid. Daarna koffie drinken bij Nederland zingt, kerstballenspeurtocht gedaan en ‘s middags naar de kerk. Dat ging gelukkig gewoon door, met wat extra voorzorgsmaatregelen natuurlijk. Daarna heb ik met een van de jongens lekker gekookt, ‘aardappels vlees en groente de luxe’ volgens de kinderen. En nu kijken we home alone. morgenochtend heb ik om half 9 een afspraak om hard te lopen…. Slik…. Gelukkig maakt mijn man dan het ontbijt daarna!
Vanmorgen om 6 uur opgestaan, werken. Samen met collega’s eerst een kerstontbijt gehad. Gewerkt tot half 4 en toen thuis een 3 gangen menu. Vanavond nog een flink stuk gewandeld met de kinderen.
Was op tijd wakker, dus mijn dag begon in m'n uppie op de bank voor de TV met de Top2000 aan! genieten!
Mijn dag begon om 6.00 uur. Zoon en vriend waren snel daarna op. Ontbeten, gedouched en naar de HAP geweest om urine in te leveren. Gelukkig was die schoon. Daarna op kraamvisite geweest en eenmaal thuis geluncht en 1.5 uur op de bank geslapen terwijl zoon en vriend een spelletje speelden. Gegourmet met zijn 3 en lekker bank gehangen. Nu in bed, morgen een drukkere dag met visite en uitgebreid koken.
Gelukkig goed gegaan maar snap best dat je je helemaal bent rot geschrokken. Hopelijk heb je nog wel een fijne dag gehad
Doen wij ook elke vakantie. Katten zijn super blij. Kind ook maar ik lig liever in bed. Zo lastig slapen met een kind dat ligt als een zeester en de twee katten elk aan 1 kant van je lijf want dat is lekker warm. Helaas kun je dan niet draaien Zoon slaapt dan ook weinig en met dat soort nachten nog minder. Hij is wel echt super blij als we dat doen.
Gisteren rustig begonnen. De voorbereiding voor de toetjes was helemaal klaar. Cadeautjes doen wij altijd met kerstavond. Zo gezellig omdat te doen wanneer het donker is. Zo kon hij gisteren smorgens nog spelen en smiddags naar mijn schoonbroer en schoonzus. Daar waren mijn schoonouders ook. Lekker rustig. Nu film kijken op de bank met poes op schoot en dekens. Toen we beneden kwamen was het 16 gr Kop thee in de hand en wachten tot het warmer is.
Jongste is ook altijd aan het stuiteren Haha, man en ik liggen op de bank, dochters op een matras. Ik slaap ook veel liever in bed.
Mijn man is heel lang dus die begint er niet eens aan. Nadeel van een luchtbed is dat de lucht heel koud is. Dus extra dekbed op het luchtbed. 2 kruiken en dan is het te dien. Het is dat je hem zo blij mee maakt. Voelt voor gem als vakantie
Wij hebben gister kunnen uitslapen tot een uur of 9. Beneden cadeautjes uitgepakt met de kinderen & spelletjes gedaan. Rond 11.30 uitgebreid gebruncht aan tafel. Daarna ons klaargemaakt, wat gerommeld in huis. Kinderen op de switch en tegen 15.00 naar opa en oma gegaan om te gourmetten. We waren 23.00 thuis. Vandaag uitgeslapen tot 9.45. Rustig gedoucht/aangekleed, kinderen zijn in de kleren (op 1 na) en kijken een kerstfilm. zometeen weer brunchen aan tafel. Vanmiddag even wandelen als het niet té koud is en dan vanavond pizzaretten.
Wentelteefjes als ontbijt. Iedereen zich klaarmaken om richting schoonbroer en schoonzus te gaan. Daar een top namiddag en avond gehad. Veel spelletjes gespeeld en gewoon leuk samenzijn (eigenlijk zoals altijd bij hen, alleen wat meer eten en pakjes).
Mijn eerste Kerstdag begon met enorme ruzie tussen mijn inmiddels ex en mij waarbij ik in paniek politie heb gebeld (hij heeft zijn handen niet thuis gehouden). Dus ik had Kerstochtend 4 agenten aan de deur. Hij was er inmiddels vandoor. Erna naar mijn moeder en stiefvader gegaan. Rond 13u werd ik door mijn buurmeisje geappt dat mijn voordeur raam was ingeslagen door hem en dat hij in mijn huis was. Dus wederom politie gebeld en naar huis gegaan. Werd opgewacht door 2 agenten. Woning was omsingeld door 4 wagens. Politiehond in huis. Daarna gewacht op glaszetter en weer naar mijn moeder gegaan. En nu lig ik op de bank met een pijnlijk lichaam.
Wat een vreselijke situatie. Ik had al elders gelezen dat je veel verdriet had na een recente breuk maar wat een vreselijke zaken kom je nu nog extra tegen zeg.