Leuk om hier te delen. Wat was het mooiste, leukste, lekkerste, kortom TOP kado wat je (of iemand anders) kreeg? En dan ook de tegenhanger, wat was de grootste flop? Ik kreeg zelf Miss Dior, had ik echt nooit gedacht. Top dus! Zoontje kreeg de Happy hamsters. Wat we ook deden, die hamsters kwamen er niet in 1 vloeiende beweging af. Instabiel, goedkoop, echt een teleurstelling voor zoon. Flop dus. Deze gaat retour en dan kan hij wat anders uitzoeken. Nu jullie!
Top: Cadeau voor de jongens, bowsers kasteel van Mario lego. Flop: Luchtje voor mijn man. Hij die eigenlijk nooit een luchtje op doet.... hahaha
Top spelletje voor de switch! Flop armbandje van dochter, is gewoon nu al kapot. Gaan er wel mee terug.
Top: nwe winterjas voor dochter, hotwheelsbaan voor jongste, starwars boekenreeks voor oudste, 4k bluray triologie voor mijn man, nwe fohn voor mijzelf en lego van Friends (Central Perk). Flop: nog niks .... maar vandaag krijgen we allemaal nog meer kado's, dus wellicht komen er nog flops
Top: Big brain academy voor de switch. Wij hebben echt al zo veel lol ermee gehad, met elkaar. Mijn oudste dochter had dit jaar uit zichzelf voor iedereen een cadeautje onder de boom gelegd. Echt zo lief! Dus dat was ook een top. Monolpoly junior voor zoon. Hij vond het zo tof en wilde steeds opnieuw spelen. Flop: Geen
Zo met je eens! Hier Happy Hamsters voor Sinterklaas gekregen. Ziet er geweldig uit op het plaatje, maar het werkt voor geen meter...
De grootste tops waren dit jaar voor mijn dochter: een Apple pencil kreeg ze van ons en zoon had uit zichzelf een Apple storekaartje gekocht, zodat ze procreate kon kopen. Geen flops.
Flop: alle kadootjes (brievenbus!) die zijn besteld vorig weekend zodra duidelijk was dat ik niet kon winkelen, en die niet zijn geleverd.
Wij doen meestal niet echt cadeaus met kerst, maar mijn ouders hadden toch wat gekocht en het was allemaal top: - Een zelf te bouwen en programmeren robot voor mijn man. Hij is helemaal in zijn nopjes er mee. - Een spel voor dochter, soort elektro van vroeger. - Zelf heb ik Ticket to Ride Europa gekregen en een escaperoom spel. Echt top cadeaus wat mij betreft, zeker omdat we het totaal niet verwacht hadden.
Geen cadeau, maar wel een flop. Ik kreeg mijn eigen kerstkaartje van één of twee jaar geleden wat ik naar mijn tante had gestuurd weer terug Over onze namen had ze een sticker of plaatje geplakt en links waar de kaart leeg was, had ze haar eigen naam gezet.
top: eenhoorn dekbed voor mn dochter flop: vergeten voor mezelf een cadeautje te halen. Volgens mn dochter was ik niet lief geweest dit jaar, nouja zeg...
Top: - uitbreiding voor houten treinbaan voor zoon (van lidl! Prima kwaliteit-prijs en compatibel met brio). - De ijskar van Vtech voor dochter. Had ze ‘t al meer dan een jaar over en is ook écht leuk. flop: oplaadbare D-batterijen die niet opladen of te zwak zijn voor m’n adventsterren. Komt gewoon van een goede webwinkel - maar is dus stiekem weer aziatische doorverkoop troep (no offence). Ook opvallend verschil in gewicht: de ene batterij weegt gewoon 12gram meer dan de ander.
Top, mijn zoon is jarig vandaag en die heeft een nieuwe telefoon gekregen. Wij zitten in quarantaine want we hebben allemaal corona. Mijn ouders en schoonzusje zijn net geweest raam zwaaien en mijn zoon heeft van beiden geld gekregen. Vanmiddag komt mijn broer en een aantal vrienden van ons ook raam zwaaien. Hij voelt zich wel heel erg jarig vandaag.
Top: Kids kregen geld en wij mogen een nieuw servies uitzoeken Flop: Ijshoorn ding waarvan het leek alsof je het in de zandbak kon gebruiken (en ik dat ook zei, ai) maar bedoeld was om gewoon ijs in te stoppen. Ik eet liever geen schepijs uit een flutterige plastic ijshoorn. Diegene die het cadeau had gekregen had hetzelfde idee: kwam nieuw bij de kringloop weg... haha Maar ik zeg; leuk voor de zandbak!