hallo allemaal, sinds de laatste dagen wel elke keer bij het plassen zie ik dat er in mijn inlegkruisje slijm ligt, en dan na het plassen als ik afveeg, heb ik hele slierten soms aan mijn papier zitten. zijn er hier meer zwangere vrouwen die daar last van hebben. ik ben wel een vrouw die altijd inlegkruisjes in heeft, omdat ik wel geregeld minimaal vochtverlies heb, zwakke blaas , vandaar dat ik de kleur van het slijm weet. ik vind het er niet smakelijk uitzien, en ruikt naar mijn idee niet echt fris. wie o wie anita
Ha Anita, Klinkt als een infectie, vlgs mij komt dat vaak voor. Ik zou langs de huisarts/weekendarts gaan, voor antibiotica. Succes!
Klinkt inderdaad als een infectie, daar krijg je geen antibiotica voor maar antischimmelspul. Even langs de dokter
Ja hoor ik heb precies dezelfde.. Ik heb ook een infectie.. En moet antibiotica innemen.. Ze zeggen blaas ontsteking maar heb geen pijn bij het plassen maar wel veel slijm en dat geurtje dus..
ja het zou een infectie kunnen wezen, maar het zou ook gewoon afscheiding kunnen wezen. ik heb daar ook veel last van nu ik weer zwanger ben en ik vind het ook niet fris maar je doet er niks aan
ik het het ook maar het is alleen gelig als ik een witte onderbroek aan heb zeg maar.. als ik een gekleurde aan heb ziet er gewoon wit uit... ja beetje raar he haha. maar zal het dan ook een infectie zijn/ ik heb geen jeuk ofzo . en heb het ak vanaf het begin van mijn zwangerschap
Karola, dat lijkt me een schimmelinfectie, heb ik ook gehad. Op zich niet schadelijk, maar je kleine kan er spruw van oplopen tijdens de geboorte. Daarom wordt wel aangereden om het te laten behandelen met een anti-schimmel, dan ben je er zo vanaf..ff langs de huisarts volgende week
ik heb ook vaak een gewone natte plek in mijn ondergoed zonder kleur, het zal toch geen vruchtwater zijn dat ik steeds verlies ik merk er niks van namelijk. maar ik las er net iets over en nu maak me wel zorgen
Ik denk niet dat dat erg is, maar als je toch naar ha gaat, kan je dat ook noemen? Meer afscheiding is wel normaal.
Daar heb ik ook last van. En toen ik in het ziekenhuis was voor onderzoeken ( blaasontsteking ) hebben ze ook mijn afscheiding gezien. En zij vond het normaal ruiken ( ik niet ) en er normaal uitzien.