@ Fay: het hoeft inderdaad niets te betekenen hoor. de helft van mijn kwaaltjes waren net voor de miskraam weg maar de rest is nu pas weg (net erna) en de een heeft elke dag de hele dag ergens last van en de ander met vlagen en de ander voelt weer helemaal niks! fijn dat je echo nu iets eerder is en zal voor je duimen
Bedankt Inneminne en Mamajess voor jullie reactie! Spontaan na het telefoontje met de vk werd ik misselijk en begin ik weer te boeren. Maar of dat nu van de stress komt of van de zwangerschap.... Ik weet ook wel dat het niet alles hoeft te betekenen, maar het is gewoon zo'n raar en onaangenaam gevoel dat je 'niets' meer voelt... Ik hou jullie op de hoogte!
@fay, lekker genieten gaan. Mijn nicht is voor de 2e x zwanger. Nu is ze heel erg misselijk, zere borsten en heel moe, maar haar 1e zwangerschap had ze helemaal nergens last van, ze was topfit. Kwaaltjes zeggen niets.
Pfff wat blijft dit toch altijd een spannend en onzekere tijd! Ik zelf heb vorige week een positieve test gehad. En ben morgen als het goed is 6 weken zwanger. Toch kan ik nog niet er echt van genieten en houd ik sterk rekenin met een miskraam. Bij ons was het meteen raak in de eerste ronde, eigenlijk te mooi om waar te zijn. Iets zegt in mij dat het eitje vast nog niet helemaal goed is. Voor me gevoel ben ik er nu ook teveel mee bezig. Afgelopen nacht heb ik toch flink wat krampen gehad en dacht meteen dat het een miskraam zou zijn. Nu nog zo af en toe een wat zeurderig gevoel. Tot op heden nog geen bloed verloren dus het zit nog goed... maar damnnn... wat een onzekerheid allemaal..
Ior, hoe gaat het nu met jou ? Hier minder goed dagje, beetje wisselend, ook raar gedroomd en mijn humeur was dus niet goed deze morgen. Ook geen signalen van mijn lichaam... dus geduld hebben, meer zit er niet op ! Ior, vertel ik het aan de kippetjes van je MK of vertel je het liever zelf ? Mitf is trouwens ook zwanger... xxx
Hey inne, het gaat hier redelijk. Ben weer aan het werk geweest vanochtend. Even wat anders aan mijn hoofd. Nog wel erg moe en hoofdpijn. Het heeft allemaal zijn tijd nodig. Ja van mitf wist Ik al. leuk he. Ze wist ook al van mij. Het is al een hele tijd geleden dat Ik bij de kippetjes heb gekeken. Zal vant weekend es ff tijd maken.
Oh neem je tijd hoor, ik heb bij het nodlijstje gekeken en zag inderdaad dat het precies al geweten was... Uiteindelijk doen we nu alles op ons eigen tempo. Moe en hoofdpijn is héél begrijpelijk, uiteindelijk moeten we terug héél wat bloed aanmaken en zo. Hopelijk is onze vruchtbaarheid na de MK op en top ! xxx
Ik heb op 29 sept een spnontane miskraam gehad. Buikkrampen meer ongesteldheidkrampen. Wel veel bloederig slijm, en ik heb zelf het vruchtzakje in mijn verband gevonden ( rond, helder bolletje ter grootte van een druppel). Ik heb nog 2 dagen gebloed, 1 dag oud slijm verlies. Hierna nergens last meer van.
hier is sinds vandaag het bloeden zo goed als gestopt, dus 5 dagen in totaal. valt me opzich wel mee. heb alleen geen vruchtje gezien, alleen wat weefsel dus ik vermoed dat er bij mij nooit een vruchtje is geweest? moet dinsdag langs de huisarts dus ga het daar wel even navragen. had ook nog helemaal geen echo gehad dus waarschijnlijk hoeft dat niet nu alsnog? aan de ene kant wil ik wel weten of alles 'schoon' is vanbinnen maar aan de andere kant voelt het niet alsof er nog iets zit ofzo. voor de dames die altijd temperatuurde..is die bij jullie alweer gezakt? hier is die ietsje gezakt maar nog steeds wel hoog. ben benieuwd wanneer het weer terug gaat naar 'normaal' niveau.
Ior, ja ik ben eigenlijk een week na het MK terug beginnen werken, wel op het gemak met veel rusten want het was nodig. Ben nog erg moe... en het verwerken loopt ook zo zo, maar dat is normaal... door sommige dromen sta ik soms slechtgezind op en zo. Ach hopelijk komt het goed met onze cyclus hé ! xxx
Nee was niet rot om zo vaak terug te komen. De eerste keer ging ze kijken of het inderdaad niet goed zat d.m.v. inwendige echo. Toen kon ze zien dat het inderdaad om een miskraam ging. De 2e keer ging ze kijken of alles daadwerkelijk weg was dat ik weer 'schoon' was. En de derde keer was ter nacontrole. Of ik alweer een menstruatie had gehad en hoe die was verlopen. Zelfs toen heeft ze een inwendige echo gedaan om te kijken hoe het eruit zag. De laatste keer heb ik ook een heleboel vragen kunnen stellen m.b.t. het feit dat die miskraam veel vragen opriep met oog op mijn gewicht langdurige pilgebruik etc. Deze heeft ze allemaal kunnen beantwoorden, tenminste het gaf mij geruststelling.
Op dit moment heel waarschijnlijk mijn tweede heel vroege miskraam in 2 maanden Testjes worden lichter tot de streepjes bijna verdwijnen, zw.symptomen verdwijnen en vervolgens veel buikpijn en een heftige menstruatie.. Word er zo verdrietig en onzeker van!
Halloo...ik heb ook een probleempje... Bij 6.5 week opeens helder bloedverlies op het toilet verder die dag niet veel te merken van bloedverlies maar de dagen erna als ik naar het toilet moest steeds rozig op het toiletpapier soms wat dikker maar geen helder rood. Soms leek het gemengd met urine en verder geen krampen gehad! Moet over twee dagen weer bloed laten trekken en kijken tussen de twee x trekken of het hormoon hcg is gestijgd....erg om zo lang te moeten wachten of het er nog wel zit of niet meer! Nog iemand die het op deze manier kent???
Mama, het feit dat je geen krampen hebt, is goed... zou kunnen dat het een stevigere innesteling is... kan best. Even je hcg afwachten Succes!