2e bevalling ook weer een knip gekregen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Liertjuh, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liertjuh

Liertjuh Lid

6 mei 2008
    87
    0
    0
    Drenthe
    Over 3 maanden ga ik bevallen van ons 2e wondertje. Bij de eerste heb ik een knip gehad waar ik echt 4 weken enorme last van heb gehad. (Voelde me net een oud oma-tje, maar dan zonder rollator)

Nu komt de 2e bevalling en hoop ik niet op een knip. Tegen die tijd is mijn zoon bijna 2 jaar.
    Mijn zoon is een heel druk mannetje wat geen seconde stil zit. Ik speel de hele dag politieagentje. Ik merk nu wel dat de zwangerschap zeer zwaar gaat worden omdat ik om 17.00 uur het lampje ook wel uit heb.

Hoe moet dat straks met de 2e als ik weer 4 weken last heb van een knip. En dan mijn andere zoon er nog bij.

Zijn er meer dames die bij een 2e bevalling geen knip hebben gekregen en na de bevalling zonder pijn e.d. erover liepen?

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Het komt nauwelijks voor dat bij een tweede bevalling weer een knip gezet moet worden. De weg is al gebaand en het ontsluiten en verstrijken van de baarmoedermond gebeurd gelijktijdig.
    Meestal verloopt een tweede bevalling daarom ook sneller en soepeler. Hier was dat ook zo. Voelde me na een paar dagen alweer hardstikke goed. En bij de eerste (ook knip en vacuum) heeft dat wel weken geduurt.

Deel Deze Pagina