03.15 braken mijn vliezen heel veel vruchtwater 04.00 meteen weeen om de 5 minuten 15.00 naar het ziekenhuis 01.37 met spoedkeizersnee zoon geboren
13.00u: gestript door vk 15.00u: lichte krampen 19.00u: echte weeën 23.00: vliezen gebroken door vk 4.45u: zoontje geboren
rond een uur of 8 in de avond lichte krampen. rond een uur of 2 snachts erge krampen rond een uur of 4 smiddags vliezen gebroken door VK rond een uur of 8 in de avond besloten keizersnede omdat nog maar 4 cm ontsluiting om 21.21 op de OK toch maar 'normaal' bevallen.... hehehe Groetjes, Miranda
2.30 braken vliezen 2.40 weeen meteen naar ziekenhuis 3.50 10cm ontsluiting 4.49 ons zoontje geboren (korte bevalling dus 2 uur 19 min.)
Mijn bevalling begon met het breken van de vliezen; ( 20 maart 2009 ) 19.30; vliezen braken 21.45; Ween begonnen 23.30; 4 cm 23.45; Volledige ontsluiting 00.34; mocht ik pas actief persen 00.38; Liam geboren op 21 maart 2009 Totaal 3 uur vanaf de eerste wee,, 4 min persen en dat voor een eerste Liefsz!
Om 01.10 uur braken mijn vliezen nadat ik naar de wc was geweest om te plassen. Ik ging weer in bed liggen en voelde ineens 'pats'!! En ja hoor daar kwam t water Om 05.00 begonnen de weeen steviger door te zetten, om 14.00 uur een weeenstorm, naar het ziekenhuis en om 15.33 is Nina geboren. Op mijn geboortetijd en de verjaardag van mijn broertje. Vind t nog steeds bijzonder
bevalling van hendrik (wel van het bevallingsverslag overgenomen) 4.30 => lichte weeën krampjes 9.00 => 2 cm ontsluiting 10.00 => 5 cm ontsluiting weeën volgen snel op elkaar 10.45 => looppt het vruchtwater weg 8/9 cm ontsluiting 11.20 => proef persen er stond nog een klein randje die werd weggeduwd werd tijdens een wee 11.30 => goed aan het persen 11.45 => word hendrik geboren dus van 10 uur tot bijna 12 uur is er veel gebeurd! Hendrik lag ook nog verkeerd hij was een sterrekijker anders was het nog sneller gegaan en had maar twee hechtingen
Bij mij begon de bevalling met weeën, rond 3.15 's nachts. Eerst dacht ik nog dat ik last van mijn rug had, maar het waren dus rugweeën. Een paar uur later wist ik van ellende niet meer hoe ik die rugweeën moest wegpuffen. Rond 12.30 moest de vk de vliezen breken, en om 13.03 is Kenji geboren.
snachts gerommel, smiddags duidelijke weeen, om 17.00 vk de vliezen gebroken met 4 cm en om 18.53 geboren. Een super bevalling van mijn 1e kindje!!
de hele dag gelopen met lichte weeen, 'savond rond 20:00 uur begon het regelmatig te worden.. om 02:00 uur heftige weeen, om 10:00 met 4cm ontsluiting naar het ziekenhuis, aangekomen met 8cm, kleine uiteindelijk om 16:38uur geboren.
ik werd om 6:15 opeens wakker met hele erge weeen, ze kwamen meteen om de minuut, om, kwart voor 9 is ze geboren in 2,5 uur. de vliesen braken pas bij het persen.
3.00 's nachts wakker van de eerste wee - erg onregelmatig nog, zelfs nog even geslapen. 12.00 weeen zetten door en nu om de 4 minuten. (ik reken dit als start bevalling) 14.00 - 3 cm 18.00 - 5 cm - vliezen gebroken door vk 19.20 - 10 cm 20.10 is ze geboren!
Bij de eerste begonnen de weeen rond 12 uur 's middags en om 21:12 is hij geboren. Bij de tweede braken de vliezen om 4:30 en zijn de weeen in het ziekenhuis op gang gebracht. Om 12 uur geboren.
ik werd wakker om half 4 met pijn in mijn onderrug, en op de wc had ik wat bloedverlies. dat was het begin. omdat ik geen voortekenen had gehad was ik helemaal verbaasd, snapte niet dat ik al aan het bevallen was! (was ook pas 40 weken zwanger haha! )
hihi met een infuus LOL geen idee hoe een normale bevalling gaat, ik heb alleen maar wekenlang elke nacht weeen en wel ontsluiting maar verder gebeurd er niets (blijkbaar kan mijn lichaam zelf die stap niet goed maken ofzo??) mijn moeder heeft alletwee meegemaakt (eerst vliezen bij mij en bij mijn zusje eerst weeen) valt dus niets van te zeggen, ik denk in het algemeen dat eerst weeen vaker voorkomt... (omdat de VK's vaak nog vliezen moeten breken)
bij mij braken de vliezen om 0.30 uur had nog nergens last van gehad, geen harde buiken, geen slijmprop verloren dus ik "schrok" er wel een beetje van al was ik bijna 41 weken zwanger het breken van de vliezen hoorde ik ook echt, alsof er iets knapte en toen een behoorlijke hoeveelheid vruchtwater. Beau had in het vruchtwater gepoept dus we konden direkt door naar het ziekenhuis waar ik zowiezo moest bevallen door mijn hoge onderdruk. de weeen begonnen het eerste half uur rustig maar daarna erg heftig door te komen. Het waren rugweeen die ik niet weg kon puffen. Om 2 uur had ik al 6 cm ontsluiting! helaas waren mijn weeen zo heftig dat Beau het wat moeilijk kreeg, benauwd, en werd hij met een spoed keizersnee geboren. om 3.30 uur is hij geboren.
heeeeeeeeeel de dag wezen winkelen... rond 6 uur thuis ... lasange gemaakt voor mn man en zn broer opgegeten met lichte vervelende trekjes... mn man zn pokervrienden die langs kwamen.... om 12 uur werd t steeds vervelender vrienden naar huis gestuurd die blijven normaal slapen... om half 2 verloskundige gebeld mocht meteen naar t ziekenhuis was dr om 2 uur ... 7a8cm ondsluiting vliezen handmatig gebroken en 5 voor half 4 bevallen na 11 min persen... en om 6 uur was k weer met de kleine thuis
omstreeks 05.00uur brak mijn water, en zat ook poepoe bij van onze kleine meid. ziekenhuis gereden (omwille van de kaka in het vruchtwater ... ) om 08.15uur begonnen lichte weeen op te komen, om 09.10 weeenstorm! en omstreeks 10.23 uur zag onze kleine Selena het levenslicht!!
Mijn vliezen zijn rond half 1 's middags gebroken, daarna lichte weeën. In 't ziekenhuis meteen ruggeprik gehad (was zo afgesproken ) Rond half 10 had ik 8 a 9 cm ontsluiting, maar Alyna was nog steeds niet ingedaald dus ik kreeg een spoed KS. En om 22.38 is ze geboren.