Bij de eerste braken mijn vliezen om precies 1.00u in de nacht. Bij de tweede begonnen de weeen rond 4.00u. De vliezen zijn toen later gebroken door de vk omdat ik persdrang had, maar nog geen volledige ontsluiting.
Bij mij ging het zo: 16:00 weeën begonnen licht, maar regelmatig 20:00 sterke weeën 06:00 vliezen braken vanzelf 20:02 vince is geboren
bij mij ging het zo: 14.00 controle afspraak bij de vk. liep 3 dagen overtijd en kreeg de keus om te strippen. ook gedaan 17.00 lichte weeen en wat bloedverlies 17.00 tot de volgende ochtend 09.00 nog steeds de llichte weeen. vk gebeld..kon niet veel doen behalve afwachten en lekker veel lopen. 11.00 nou lekker veel lopen dus..boodschappen gedaan en de mensen keken me aan of ik niet goed bij mn hoofd was...dikke buik aan de winkelwagen hangen en weeen wegpuffen. mn vriend boos aankijkend!!!! 16.00 vk weer gebeld..en mocht toen naar het ziekenhuis voor een slaapprikje en de rest van de bevalling. vliezen werden pas in de avond doorgeprikt
bij de bastiaan braken eerste de vliezen.toen rommelde het wel al een hele dag in mijn buik hoor. bij de andere drie begonnen eerste de weeen. daar zijn de vliezen door de vk gebroken,bij alle drie.
30 sept. 8.00 uur breken van de vliezen 15.00 uur eerste hele lichte wee 1 okt. 01.30 uur begin van weeën om de 5 min 12.30 uur 10 cm ontsluiting 13.30 uur beginnen met persen 14.06 uur Yanoah geboren
Vliezen braken ze om negen uur. Toen gebeurde er niets. 11.00 uur infuus... 12.36 uur is ze geboren! wat een topsnelheid! De eerste bevalling Vliezen braken om half 9. (ziekenhuis) om half zes is ze geboren!
17.00 uur braken de vliezen na wel wat 'gerommel' de hele dag 21.00 uur ging ik na een aanval van nesteldrang op de bank zitten en voelde ik dat ik al om de 4 á 5 minuten weeën had. 7.35 uur de volgende ochtend werd Jara geboren!
Bij mijn eerste had ik vanaf 19uur wat harde buiken die steeds iets 'gevoeliger' werden. Om 00.05uur braken mijn vliezen. En om 6.54 is mijn zoon geboren met 39.5 weken. Bij mijn 2e ging ik flink overtijd. Met 41.1 weken ben ik gestript. Dat was rond 14uur. Die avond begonnen de weeën tegen 18-19uur. 's nachts bleef mijn ontsluiting steken en heeft de vk handmatig de vliezen gebroken. Helaas ging de ontsluiting niet verder dus we moesten naar het ziekenhuis. Toen ben ik om 7.00uur bevallen van mijn dochter.
de eerste keer begon het 's nachts rond 2 uur (geboorte om 18.03 uur) de tweede keer begon het om 20.00 uur echt en werd ze geboren om 01.31
04:00 Wakker geworden van hele heftige weeën om de 5 minuten (daarvoor was er niets aan de hand) 13:30 Nog even naar de wc voordat ik een ruggenprik kreeg, toen braken de vliezen opeens op de terugweg 14:00 Ruggenprik 15:00 Ruggenprik uitgewerkt, 6 cm ontsluiting 15:20 Persdrang 15:30 Volledige ontsluiting 15:45 Julia is geboren!!
zondag avond begonnen de weeen rond 22.00 toen onder de douche gestapt werden ze heviger toen ben ik naar bed gegaan maar van de zenuwen kon ik niet slapen elke minuut van de klok zag ik, we hebben toen de Vk gebeld die is gekomen en gevoeld of ik ontsluiting had had om 01.00 1 cm ontsluiting na dat de vk geweest was kwamen de weeen regelmatiger om 02.30 vk weer gebeld om 03.15 was ze er en had toen 3 cm ontsluiting toen zijn we naar het ziekenhuis gegaan voor pijn medicatie en om 05.00 had ik 5 cm ontsluiting toen hebben ze me vliezen gebroken en had ik om 06.30 7 cm onsluiting en zijn we naar de verloskamers gegaan waar ik om 8 uur aan de weeenopwekkers ging omdat ik bij 7 cm bleef hangen en om 11 uur mocht ik mee persen en om 5 over half 12 was kwam onze noa te wereld heb er in totaal 14 uur over gedaan
Vrijdagochtend 5:30 wakker met kramp in mn buik (harde buiken). Naar wc gegaan, niets aan de hand verder. Hele dag af en aan krampen in mn onderbuik, om het uur, half uur, 10 minuten, dan weer 2 uur. Heb die (mid)dag de raamdecoratie nog zitten maken. 16:45: Eerste echte pijnlijke wee (ja, dan weet je ineens hoe een wee voelt) Vanaf 17:00 regelmatig, om de 3 minuten 18:30 VK gebeld, op dat moment braken ook mijn vliezen! 19:15 kwam VK - 3 / 4cm ontsluiting, ze zou 2 uurtjes later (21:00u) weer komen checken. 20:00 weer VK gebeld ivm persdrang 20:30 was VK er - 8cm ontsluiting! 21:30 begonnen met persen. Helaas wilden de harttonen van de kleine niet terug op niveau komen tussen weeen door (navelstreng bekneld). 2 persweeen op mn zij, hielp helaas niet. 21.45: Richting ziekenhuis (en ik wilde zo graag thuis bevallen! ) Onderweg in de auto 3 persweeen weg moeten puffen... dat is benauwd!!! 21:55 op verloskamer 22.33 Kleine geboren Lancering in 5,5 uur dus! Ik heb trouwens thuis als pijnbestrijding de GeboorteTENS gebruikt... echt een aanrader! (GeboorteTENS, baren zonder zorgen)
1e kind: 9.00 verlies slijmprop en start weeën 11.00 komst verloskundige en 8cm ontsluiting 11.30 volledige ontsluiting 11.45 start persen 12.15 kind geboren 2e kind: 16.15 start weeën 17.30 komst verloskundige, 3 cm ontsluiting 18.30 4 cm ontsluiting 18.47 kind geboren (ja het laatste stuk duurde echt maar een kwartier) Vliezen zijn beide keren gebroken door de verloskundige.
om 7 uur smorgens had ik rugpijn en rond 18.00 savonds ben ik toch maar naar hetziekenhuis gegaan zodat ze even konden kijken wat het was.ik was toen 36+6 zwanger.bleek ik 3 cm ontsluiting te hebben. ik moest blijven ivm met de vorige bevalling wat een keizersnede was.. er gebeurde verder weinig totdat om 4 uur snachts mijn vliezen braken en om 10.09 is mijn dochter geboren
Ik ben smiddags om 16.00 uur gestript. Om 18.00 begon het te rommelen en om 20.00 had ik serieuze weeen. Toen heeft de vk mijn vliezen gebroken waarna ik een weeenstorm kreeg.
Bij mijn dochter noa braken om 20.00 savonds en ik had nog geen ween. Moest naat het ziekenhuis omdat mn vruchtwater niet goed was,daar begonnen om 22.30 spontaan de weeen. Omdat het niet snel genoeg vorderde en noa zo snel mogenlijk uit die derrie moest kreeg ik weeopwekkers en heb vanaf 24.00 tot 05.00 tegen het plafond gestuiterd van de ween waarna ik persweeen kreeg en om 5.56 sochtonds noa met de vacuum geboren werd.
Bij Lynn: 00.30 braken de vliezen (met 34 weken) 5.00 eerste weeen 7.45 Lynn geboren Bij Wout (35 weken) 11.00 weeen opwekkers hele middag niets 17.30 2 cm ontsluiting vliezen gebroken. Lichte weeen. 19.30 echte weeen 3cm ontsluiting 20.12 Wout geboren! 2 keer een te vroege flitsbevalling. Beide keren door zwangerschapsvergiftiging.
08:00 - aan de CTG, heb wel weeen (die ik niet voel, wat de vk vreemd vindt) + gel gehad om de boel te verweken 13:30 - weinig verandering, twijfel over wat te doen 14:00 - ongemerkt toch 3 cm ontsluiting, vliezen gebroken door de vk 15:00 - 10 cm ontsluiting 15:40 - Eskil geboren Maar, waar nu de bevalling uiteindelijk mee begonnen is weet ik niet
om half 4 smidags braken me vliezen en het was me eerste bevalling me eerte kindje dus ik wist ook niet zo goed wat me te wachten stond dus ik wou gelijk naar het zieken huis toe me vriend gelijk gebelt die kwam met de taxi naar het ziekenhuis toe want die zat in een revaliedatie centrum omdat die een ongeluk had gehad heeft een jaar niet kunnen lopen maar goed hij was in het ziekenhuis heb hem de helenacht wakker gehouden en toen ik persdrang kreeg dacht ik dat ik moest poepen maar dat was dus niet zo ik moest persen elke keer als ik een weee kreeg nou naar een uur is onze mooie zoon geboren 5 overhalf 10 smorgens ik was zo trots op me zelf dat ik dat toch ff geflikt had en me vriend was zo bleek die wist niet wat die zag hahahamaar die was ook heel trots op me groetjes vanessa