Hier werd ik om 2:30 wakker met buikpijn.Gelijk weeen om de 10 min.Om 5:30 weeen om de 5 min.Vanaf 9:45 weeenstorm.Om 11:45 was ik in het ziekenhuis,daar zijn de vliezen handmatig gebroken.Om 12:45 ben ik bevallen van een zoon.
6.30 ging ik uit bed en voelde wat nattigheid. 8.00 verloskundige gebeld 8.30 scheurtje in het vruchtwater 12.30 eerste wee 15.00 hebben ze mijn vliezen gebroken 15.15 weeenstorm alleen buikweeen trouwens 3 cm ontsluiting 22.30 4 cm ontsluiting en dus naar het ziekenhuis in het ziekenhuis kreeg ik een prik in mijn been Heerlijk was dat maar ik weet verder niet veel meer van alles. 04.55 is onze zoon rick geboren! Achteraf vond ik de bevalling heel erg meevallen en zou het zo weer doen.
1800 Vliezen gebroken 1900 Begonnen de weeen direct kort op elkaar 2100 Ziekenhuis en 7 cm ontsluiting 2230 Volledige ontsluiting 00.10 zoontje geboren Ik moet zeggen dat ik het to 7 centimeter ontsluiting goed te doen vond, maar de laatste 3 cm....en dan ging het nog snel! Zoon lief is uiteindelijk met vacuum geboren helaas.
Rond middernacht kreeg ik ineens steken in mijn buik. Ik dacht eerst dat mijn baby met haar voetjes tegen één van mijn organen zat te duwen maar het bleef maar doorgaan. Ineens realiseerde ik me dat dit weleens (voor)weeën konden zijn! Het ging de hele nacht heel rustig door. Het deed absoluut geen pijn en had ook geen regelmaat maar weg ging het niet. Om de zoveel minuten voelde ik het weer en het werd steeds iets heviger. De volgende middag moest ik voor controle naar de vk en vroeg voor de zekerheid of mijn moeder me wilde brengen. Toen merkte ik dat ik rust wilde tijdens zo'n wee en dat ik het ook niet prettig vond om te praten. Rond 18.00u kwam mijn vriend thuis en BAM, toen werd het ineens veeeeeeeeeeeeeel heviger en auwauwauw dit doet pijn!! De volgende ochtend is mijn prachtige dochter geboren !
Bij mij begon het ook met weeen,vrijdagavond 27 november om 21.30 uur.Maar deze waren nog goed vol te houden. Zaterdagmiddag de verloskundige maar eens gebeld,en toen had ik 1 a 2 cm ontsluiting.Omdat ik 36 weken en 5 dagen was moest ik naar het ziekenhuis.Zondagmorgen 29 november waren mijn vliezen gebroken.....en zondagavond om 20.27 uur is onze zoon JOB geboren!!!!!!
Bij de eerste ben ik gestript met 41+3 en een paar uur later begonnen de weeen. Bij de tweede ben ik ingeleid met 38+3 dus weer eerst weeen. Nu?..... afwachten, wordt gek van de voorweeen dus zal wel weer met weeen starten.
hey, Bij de eerste braken om half 2 's nachts de vliezen en vanaf 8 uur 's ochtends weeën, zij is uiteindelijk om 18.57 geboren Bij mn zoontje begonnen de weeën om half 1 's nachts en zijn in het ziekenhuis de vliezen gebroken door de gyn. hij is uiteindelijk om 11.37 geboren Liefs loekie
Toen ik net lekker in bed tegen m'n vriend aan kroop om 23.30u braken m'n vliezen (lees: vriend kletsnat haha), na 10 minuten begonnen de weeën direct regelmatig en om 16.22u op de uitgerekende dag was ons kereltje geboren.
01.15 braken de vliezen, verloskundige gebeld, die ons vroeg nog even lekker te proberen te slapen ( uhm..natuurlijk NOT) Achteraf denk je, had ik dat maar wel geprobeerd.. 03.00 begonnen de weeen,helaas had ik rugweeen,heb het een poosje flink zwaar gehad, maar gelukkig kreeg ik om 4 uur 's middags een ruggenprik. Waar ik van te voren zoo bang voor was, maar op dat moment maakte het mij niets uit, zolang ze me maar wat gaven.. 20.45 's avonds is Vigo geboren, en was ik al die uren vergeten!
09.30 uur voelde ik de eerste wee.....ik zei tegen mn vriend....nou als dit geen wee was, dan weet ik het niet meer. 17.00 uur werden de vliezen gebroken 23.12 uur was de kleine man er!
Na de 3e keer strippen begonnen de weeën direct op de parkeerplaats! Om 22:00 de vliezen gebroken door de v.k. Om 16:00 eerste wee en om 1:30 is de kleine man geboren.
bij mij begon de bevalling met weeen om 2 uur snachts (39wk) om 4 uur naar het ziekenhuis geen onsluiting om half 5 in weeen storm buik en rug weeen echt geen pretje om 6 uur gelukkig 4cm onsluiting dylan is om 19:53 geboren
Bij mij begonnen de weeën om 1:00 's nachts. Vanaf 2:30 om de minuut en hielden een minuut aan. Om uur of 7:00 zijn de vliezen gebroken. Om 8:45 mocht ik gaan persen en om 9:18 was Milan er!
Bij mij begon het met het breken van mijn vliezen om 2 april 05:30 om 08:00 ongeveer kreeg ik lichte krampen. Om 11:00 uur werden ze erg hevig en moest ik naar het ziekenhuis omdat ik ze niet meer op kon vangen voor een ruggeprik. De rest is me allemaal niet meer zo helder maar kreeg ergens in de middag was de bedoeling de ruggeprik maar tijdens deze behandeling kreeg ik al persweeen dus was niet meer nodig. om 16:28 2 april is onze dochter geboren.
De vliezen braken toen ik achter de comp. zat hier op het klaagtopic. Dacht nog. Ben ik nou in mijn broek aan het piesen of gebeurt er iets.. Dit gebeurde op dinsdag 15 dec. om half vier zo'n beetje. Op Donderdagochtend 05.25 17 dec. is Mike geboren.
Mijn bevalling begon met verliezen van slijmprop om 00.00 uur. Nog rustig kunnen slapen. Om 5:00 braken de vliezen, geen vloedgolf. 07:00 3 cm ontsluiting. 09:15 volledige ontsluiting 40 min later een prachtige dochter
in principe vliezen eerst, maar bleek al de hele dag stille weeen te hebben. wist ik veel, hoe moet ik weten dat ik weeen heb als ik ze niet voel? dus merkte dat ik aan het bevallen was toen vliezen braken, was om 3 uur snachts. om 7.45 volledige ontsluiting en persdrang om 8.22 dochter geboren
De bevalling werd opgewekt door een 1e strippoging om 13u. De weeen begonnen rond 18.15 tijdens het eten koken....ik heb nog gauw geprobeert iets te eten maar de weeen kwamen gelijk al 0m de 4 a 5 minuten en hielden zeker een minuut aan.