3.52 begonnen de weeën (dacht eerst aan gewone buikkrampen tot ik de bloedprop verloor) 6.47 is Mirre geboren (kwartier daarvoor zijn de vliezen gebroken door de verlos en mocht ik gaan persen)
om 23 uur braken verloor ik het vruchtwater en meteen begonnen heel regelmatig de weeën. de volgende dag om 15 uur is onze uk geboren na vele weeën en een ritje naar het ziekenhuis omdat onze uk toch niet goed bleek te liggen en niet zelf zijn weg naar buiten kon vinden (helaas).
hier rond 15.30 de eertse weeen (was niet zo lang daarvoor gestript en liep 3 dagen overtijd). die weeen hebben ongeveer 1,5 dag geduurd want het zette maar niet door. toennaar het ziekenhuis en daar gebeurde de rest. slaapprikje vliezen doorprikken morfine nog een verdoving down under en toen had ik mn babytje dat was op 16 juli 04.52
28 mei in de avond de slijmprop verloren 29 mei om 07.00 begonnen de weeen 12.30 vliezen gebroken door vk 16.33 lenthe geboren na 1,5 persen
1e bevalling: 30 juli: vliezen gebroken 1 aug: ingeleid 2e bevalling 6 juni: ingeleid, eerst vliezen gebroken, daarna infuus en dus weeën
om 4 uur snachts braken mijn vliezen een half uurtje later weeen gelijk om de 3 4 5 minuten. 10 uur is ons prinsje geboren!!
Om 05.30u braken de vliezen...Op de wc ook nog Rond 10.30u zo af en toe een lichte wee. Rond 13.00u begonnen ze regelmatig te komen.Zo om de 3 á 5 minuten ongeveer. Om 17.34u Is ons meiske geboren.
vanaf week 32 forse voorweeen bij 38weken+5 dagen om 00.30 weeen om de 4 min 01.10 vk komt 5 cm ontsluiting daarna zijn mijn vliezen gebroken en onze kleine meid was er om 03.30 uur....
Zal ik eens wat zeggen? Ik wéét niet hoe mijn laatste bevalling begon!! Ik heb de avond voordat ik weeën kreeg (die kwamen 's nachts op gang) na 't douchen een klots vocht verloren en ik dacht nog 'joh, zouden m'n vliezen gebroken zijn?' Ik op m'n hand blazen, want dat had ik gehoord, dat als je dan meer vocht zou verliezen dat je vliezen hoogstwaarschijnlijk gebroken zouden zijn. Niet dus, in mijn optiek van dat moment... Die nacht kwamen de weeën op gang. Toen de VK de vliezen wilde breken, bleken ze al gebroken te zijn... Dus tsja... Waar 't nou mee begon??? Ik denk dan toch m'n vliezen, maar zeker weten doe ik 't niet...
bij mij begonnen de ween om 10.00 en kreeg om 11.00 ook rugweeen om 3 uur had ik al een afspraak staan bij de gyn dus ben gewoon op controle gegaan was 42 weken en om 15.15 had ik 3 cm ontsluiting dus mocht gelijk blijven en mijn zoontje is de volgende dag om 7.12 geboren
De weeën begonnen op vrijdagavond 24 april om 23:00. Zondagavond 26 april om 23:30 EINDELIJK een ruggeprik. Mijn vliezen braken maandagnacht 27 april om 03:00. En mijn zoontje werd op 27 april om 06:00 geboren. Hier een hele lange bevalling dus
03.00 - eerste lichte weeën 09.00 - regelmatige weeën maar nog steeds lichtjes.. 11.30 - ziekenhuis ctg - 3 cm - weeën weg (edit: vliezen gebroken door gyn) 12.00 - infuus weeënopwekkers 13.00 - heftige weeën 15.30 - persweeën 16.05 - Demi geboren
om 06.30 uur prop verloren hele dag rommelen 23.00 uur goede weeen om de 3 minuten 4 minuten lang 02.00 uur 2cm 04.30 uur 3 cm 04.45 uur vliezen gebroken 4 cm 09.00 uur 5 cm nog steeds brute weeen van 4 a minuten lang om de 3 minuten 10.30 uur naar het ziekenhuis 11.00 uur 9 cm 12.45 uur persen(sliep tussen de weeen door) 13.30 uur na 5 keer persen zoon Michael geboren Nu is het afwachten het rommelt heel de dag al maar ja ...
de vliezen zijn op zondagavond gescheurd. Pas maandag om 14 uur echt gebroken en vanaf 19uur kreeg ik weeen. De eerste is pas dinsdagochtend om 8:50 geboren
bij mij begon het met het breken van de vliezen. we lagen net een half uurtje in bed op de uitgerekende datum en ik moest alweer plassen. ik stond op en toen braken ze... snel naar de wc gelopen en daar liep ik anderhalf uur leeg... haha (dit begon dus rond 23 uur) De weeen kwamen vanan een uur of 1-2 redelijk snel op gang. rond 5 uur zijn we naar het ziekenhuis gereden en om half 9 was ons zoontje geboren. Vond het zelf best snel gaan...
Bij mij braken 's ochtends de vliezen, en kwamen de echte weeen pas na een uur of 14, daarvoor had ik onregelmatige weeen die je amper voelde.
Ik verloor rond 15.00u wat vruchtwater, rond 19.00u de eerste wee/krampje, om 22.30u vliezen helemaal gebroken en om 23.20u is onze dochter geboren.
Donderdag voelde de vk tijdens de controle of ik toevallig al ontsluiting had. Was toen 1 1/2 cm. Hierdoor ben ik donderdag avond de slijmprop verloren. Vk heeft thuis nog een keer gevoeld. Donderdagochtend begon de bevalling met weeen (07.00) 11.30 vliezen gebroken door vk en 16.33 dochter geboren.
bij mij braken op zaterdag op zondagnacht de vliezen, 48 uur later nog geen weeen dinsdag 8.00 uur ingeleid 9.00 uur begonnen de weeen 12.30 uur begonnen met persen 14.00 uur werd Sophie geboren dusseeehh... de bevalling ging heel snel! Wel lang geperst en daar heb ik tijdens deze zwangerschap nog een hoop plezier van