Beide keren braken eerst de vliezen. Bij de eerste om 01.00 daarna wat gerommel en rond 7 uur flinke weeen. Om 15.10 gaan persen, om 17.07 geboren. Bij de 2e om 00.00 gebroken vliezen donderdag op vrijdagnacht. Geen weeen.. Zou zaterdagochtend ingeleid worden, maar kreeg iets voor 2 uur flinke weeen, om 4.45 begonnen met persen en om 5.07 is ze geboren.
Bij mij begon de bevalling met iets verliezen van vruchwater op maandagavond. Dinsdag was het een beetje aan het rommelen maar kon ik nog alles doen. Dinsdag op woensdag nacht had ik weeen. ´s morgens had ik toen nog maar 1 cm ontsluiting en moest ik naar het ziekenhuis i.v.m. langdurig gebroken vliezen. Om 1 uur ´s middags werd toen onze dochter geboren.
Met 35 weken en 5 dagen lekte er vruchtwater. De verloskundige dacht dat het niet zo was maar stuurde me toch door naar het ziekenhuis. Hier zeiden ze dat het geen vruchtwater was. Ik vertrouwde het niet en belde 2 dagen later nogmaals de verloskundige. Dit maal was er geen twijfel meer over mogelijk. In het ziekenhuis braken mijn vliezen volledig. Tot 37 weken wilden ze mijn zwangerschap rekken omdat de kleine in mij beter af zou zijn dan daar buiten. Met 37 weken zou ik dan ingeleid worden maar dat was niet meer nodig want met 36 weken en 5 dagen meldde onze kleine zich uit zichzelf. De hele bevalling heeft maar 4,5 uur geduurd. Op 1 november 2009 ben ik bevallen van een super mooi en gezond mannetje.
Zaterdag vanaf 20:00 weeën die rond het kwartier kwamen. Zondagmorgen vanaf 11 uur om de zes minuten. Zes uur 's avonds verloskundige gebeld weeën om de drie minuten van twee minuten lang. Om negen uur vruchtwater gebroken door vk. Toen naar ziekenhuis vanwege ontlasting in het vruchtwater. Om 2.00 's nachts is mijn zoon geboren.
Van Noa met 38 weken. 20.30 Vliezen gebroken(behoorlijke plons) 22.00 In het ziekenhuis ivm vuil vruchtwater k kreeg weeopwekkers 05.00 volledige ontsluiting. 05.56 Noa geboren 3050gram
mijn bevalling ging erg snel vooral gezien dat het mijn 1e is. 07.40 ik word wakker en ga even naar de wc 07.45 ik wil weer bed in maar voel en zie dat de vliezen breken.... snel snel een handdoek van bed gepakt en naar de badkamer gelopen. dacht ga nog snel even douchen. 08.10 1e wee die kwamen gelijk om de 6-5 minuten en al direct heftig en steeds krachtiger en sneller. al vrij snel naar ziekenhuis 10.53 is mijn zoontje geboren in dus iets meer dan 3 uur na het breken van de vliezen.