Hoi meiden, Ik moet even m'n ei kwijt, voel me al een aantal dagen zoooo ellendig Dit was de eerste week van mijn verlof en ik had me heel erg verheugd op lekker niet werken, uitslapen, en rommelen met babykleertjes en zo. De week is nu bijna voorbij en ik ben uitgeput. Sinds zondag rommelt het heel erg in mijn buik, harde buiken en krampen onderin. Ik slaap niet of vanwege vreselijk maagzuur of omdat ik moet plassen of omdat de baby heel erg aan het woelen is. Heb de afgelopen 5 nachten nog geen 4 uur per nacht geslapen. Als dit nog 5 weken of langer zo door moet gaan, dan word ik er even niet vrolijk van. Sorry voor mijn geklaag maar moet het even kwijt, op 1 of andere manier begrijpen al mijn niet-zwangere vriendinnen het niet. Heeft er iemand tips of iets opbeurends te zeggen? Ik hoor het heel graag, bedankt! Liefs Rus05
Ik ken het meis! Ik heb sinds deze week eindelijk weer eens nachten van 4 uur aaneen slaap... Maar dat komt omdat ik bij de gyn ben geweest en pijnmedicatie voor 's nachts heb gekregen. Niet zwangere vrouwen zijn snel geneigd te zeggen dat dat in voorbereiding op de baby is... zal ook wel zo zijn, maar daar koop je nu niks voor. Nu heb je je slaap voor de bevalling wel nodig. Probeer anders 's middags eens een uurtje te dutten. Helpt voor mij wel enorm.
Heel herkenbaar hoor. Ik slaap ook slecht en dat merk ik de volgende dag direct. Probeer toch nog even al je moed te verzamelen en de laatste loodjes uit te zingen.
Sterkte! Het is nog even! ( En je hebt waarschijnlijk nu meer rust als na de bevalling als dat een troost is ) Kan je overdag je rust pakken? Lekker een uurtje of 2 gaan liggen? Want dat is wel heel belangrijk. Je hoeft in principe je wekker nergens voor te zetten in je verlof. Ik ging steevast pas om 3 uur naar bed, tot die tijd lekker lezen, laptoppen, wasje ophangen, badkamer poetsen en dan laat naar bed. Bleef dan tot een uur of 9, 10 op bed en had het dan weer gehad.