Bij de laatste rommelde al dagen met echte voorweeen en weken met valse weeen, wat bijgeslapen met medicatie in het ziekenhuis en toen twee dagen helemaal niets... toen braken de vliezen ! kon ik wachten op de echte weeen. die kwamen pas in het ziekenhuis na ruim 24 uur. moest er wel bij ingeleid worden. kindje kwam midden in de nacht (37w3d). net al sde andere twee... de eerste nooit gerommel en kreeg ik weekmakers voor de baarmoedermond. daar ben ik op bevallen (42w3d) midden in de nacht. de tweede gebroken vliezen en ook geen voorweeen of wel soms wat gerommel maar niet van noemenswaardige beteknenis.. hier ook moeten wachten op weeen, na 36 uur moeten melden in het ziekenhuis en aan de inleiding (38w5d) miden in de nacht geboren
Bij de eerste ben ik ingeleid dus die tel ik nu maar even niet mee Bij de tweede werd ik wakker en voelde wat steekjes. Ik dacht nog, zou het? Toen ik even later naar de toilet ging verloor ik de slijmprop en wist ik dat het wel serieus kon zijn. Het zette ook door en een uurtje of 5 of 6 later was hij er Op zondagmiddag half 5. Na het douchen ed zei ik nog met een gekke bek tegen m'n vriend "zo schat, zijn we nog op tijd voor je voetbal ook"
Ik had nergens last van. Nooit gehad ook. Dacht echt dat ik ingeleid zou worden met 42wk. 40+1 werd ik om half zes wakker met weeën om de 5 min. Half 4 was ze er
Ik twijfelde wat ik moest antwoorden. Had week voor de bevalling een nacht voorweeeen gehad maar heb ik niet genoemd. Op 02-06-2012 begonnen de weeen vanaf 02:00 en vk rekent vanaf 09:00 toen ze kwam kijken (3cm). Tot die tijd twijfelde ik nog wel of t echte werk was... Erna begon het echt (weeenstorm). Ik kon overigens van de pijn al niet meer liggen op bed en moest spugen (en had zoooooon trek maar t bleef er niet in) haha. Ik heb gekozen voor optie begon s nachts / bevalling overdag.
Ik had de nacht ervoor harde buiken, en dan echt regelmatig. Ze deden geen pijn. De nacht daarna als een roos geslapen, en werd rond half 7 smorgens wakker met menstruatiekramp en bloedverlies. De krampen kwamen direct heel regelmatig. Om 15.21 die dag is onze zoon geboren.
Uhm.. ik had van alles een beetje. De dag ervoor gerommel.. Voor de eerste keer ook 's middags even dutje gedaan bij mijn moeder op bed. 's Nachts de vliezen gebroken om 02.00 uur en om 02.05 uur gelijk weeen. Uiteindelijk om 12.19 uur geboren.
3x hetzelfde: - bevalling begon en zette meteen door - bevalling begon overdag - baby werd overdag geboren Bij de tweede heb ik wel heel lang voorweeën gehad (vanaf week 32), maar die deden niets, want 1 dag voor de bevalling was ik al 8 dagen overtijd en had ik nog totaal geen ontsluiting.
De dag ervoor naar de gyn geweest en niets van opening, nog niet ingedaald en dat terwijl ik 40,5 weken was. Eerste voorweeën: rond 3u 's nachts, heel lichtjes, net maandstondenpijn. Rond 13u30 naar het ziekenhuis met weeën om de 10 min en 6cm opening. Bevallen om 17.30u, alles heel snel gegaan, wel veel geschreeuwd haha.
Vanaf 36 weken voorweeën. Op een vrijdagmorgen vliezen gebroken; 's middags weeën die weer afzakten. In de nacht van zaterdag op zondag geboren.
1e kindje ik was 37 weken en (net) 3 dagen zwanger, ik stap uit bed en wilde de tv gaan uitmaken, kreeg ik beetje kramp. Mmm dacht ik even naar de wc, (had totaal niets in de gaten) kramp ging niet weg ik maak vriendlief wakker, mmm krampen worden heviger en sneller dus de verloskundige gebeld, ze kwam keek en zei 'jeetje je hebt al 6cm wij naar het ziekenhuis (we wilde graag daar bevallen) en 2,5uur later was ze er. Werd vanaf dat de verloskundige keek wel heftig toen braken mijn vliezen, en werden de weeën hevig (storm) ik was even in paniek want zo hadden ze me dat niet geleerd (begint rustig kun je aan de weeen wennen enz. enz) nou dat was effe anders meteen BAM heftige weeen. Toen ik de knop eenmaal omgedraaid had ging alles voorspoedig. Van begin tot eind 2,5uur en ze was, om 00:30uur begonnen en om 2;53uur was ze er al
Ik had alleen wat last van mijn rug. Nirt echt pijn maar meer een vervelend gevoel. Uiteindelijk toch maar om 20.00 vk gebeld en langs laten komen. Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. 2 uur later is mijn dochter geboren. Al weet ik nu nog steeds niet hoe weeen voelen. Ik heb geen last van voorweeen o.i.d. gehad, pijn eigenlijk ook niet. Enkel het persen maar dan zit je toch in een soort van "flow".
Hier braken mijn vliezen maandagavond. Enkele voorweeën die nacht. Pas dinsdagnacht (dinsdag op woensdag) 01.00 kwamen de echte weeën en om 08.45 woensdagochtend was hij er.
Bij mij begon het met 41+2 's avonds rond half 11 wat krampen. Tegen 1 uur 's nachts merkte ik dat de krampen op kwamen en afnamen.. en drong het tot me door dat het weeen waren. Levi is de avond erna om 20:26 uur geboren (had 6 uur eerder gekund, maar doordat Levi niet ingedaald was en niet goed lag, moest ik 6 uur persweeen ophouden )