hoi meiden. ik vroeg me af of jullie die flessen van moeders voor moeders geheel vol krijgen. ik krijg ze met moeite half vol. plas ik dan te weinig of is het normaal? mvg jen
op sommige dagen dronk ik ontzettend veel en kon ik iedere keer dat ik naar de wc ging in de kan plassen en dan zat hij behoorlijk vol. De andere keer als ik bv moest werken of weg was dan vulde ik hem 2x die dag en zat er dus bijna niks in.
Alleen in de weekenden krijg ik de flessen voor 3/4 vol, de overige dagen mag ik blij zijn als ik tussen de 1/4 en 2/4 zit. Achja, ik denk dat ze met alle beetjes wel blij zullen zijn.
Oei... Ik krijg ze met 2-3 keer plassen helemaal vol... Meestal is het dan net 15 uur of zo... Haha, ben een echt piskonijn denk ik...
ze zijn blij met alle beetjes urine, ik krijg ze ook nooit vol, als ik werk vang ik het ook niet op....
Hahaha, ik moet wel om jullie lachen! In principe heb je voor elke dag een "schone" fles, maar het maakt niet zoveel uit als je het bij elkaar in doet. Het gaat om de concentratie HCG die in je urine zit. Dus bij iemand met halve flesjes kan er wel meer HCG in zitten dan bij iemand die aan 8 flessen in de week te weinig heeft. Als je meer drinkt, wordt je urine vaak ook een stuk lichter.
Bij mij hebben ze ook niets erover gezegt dat je iedere dag een schone fles moet pakken. Heb ik dus ook niet gedaan. Heb op 1,5 week 2 flessen vol. Is het echt noodzakelijk dan, dat je iedere dag een nieuwe fles pakt?
Volgens mij is dat niet noodzakelijk. Ze gaan er gewoon van uit dat je 8 flessen hebt voor een week, dus dat je wel elke dag een schone zou kunnen pakken. Misschien is het handig voor als je een bloeding krijgt (die urine mag je niet inleveren) of als je bepaalde medicijnen gebruikt, dan weet je waarschijnlijk precies welke flessen je wel en niet kunt inleveren. Ik was zelf ook iemand die vrij veel kon plassen, maar op werkdagen kreeg ik de flessen vaak niet vol. Meestal had ik dan op mijn vrije dagen zó veel dat ik aan het einde van de week 8 flessen vol had...
Haha, als ik iedere dag een nieuwe fles zou pakken, zal er misschien per fles een klein bodempje inzitten. Ik werk van 8 tot 5 en daar plas ik ontzettend veel, kan mijn werkplek daar beter op het toilet maken hihi. En thuis plas ik zeer weinig....
Ik doe het net zolang in één fles tot die vol is, dan begin ik aan de volgende. Ik moet ze zelf wegbrengen dus dan vind ik het makkelijker om met 4 volle flessen i.p.v. 8 halve te sjouwen. Tegen mij is gezegd dat je elke dag een nieuwe mag pakken, maar niet dat het moet. Nog 2 weken, mag ik weer in de wc....toch iets makkelijker
Mij is ook gewoon verteld om ze voor 3/4 vol te plassen en dan weer een nieuwe te pakken. Tenzij dat de stank teveel wordt . Maar ik heb nu op 1,5 week (was vorige week vrijdag begonnen en vandaag was de 1e ophaaldag) 8 flessen volgekregen. Ben wel de hele dag thuis, omdat ik thuiswerk doe.
O ik pakte gewoon elke dag een nieuwe of er nou 3 plasjes inzaten of half vol.(helemaal vol is me nog nooit gelukt) Bij mij werden de flessen elke week opgehaald dus dan kreeg ik gewoon weer 7 nieuwe.
Dit vond ik zo raar in het begin. Als ik gewoon in de wc plaste had ik echt het gevoel dat ik iets niet helemaal goed deed. Net alsof ik iets vergat..
ik had maar een stuk of 4 flessen helemaal nokkievol, verder soms maar halfvol en andere maar 1/4de, verschilde heel erg hoeveel ik had gedronken, en hoevaak ik thuis was uiteraard