Nou het onderwerp zegt het al, hoe begon het bij jullie? Ben nu 37 weken zwanger, en het rommelt behoorlijk. Vanmorgen dacht ik even, is dit het? maar het zakte weer af, vervolgens begon het opnieuw, en zo ging het de hele dag door. Ik ben gewoon benieuwd hoe het bij jullie begon. Dit kan natuurlijk nog weken duren, maar je weet het maar nooit.
We zijn echt dagen met vals alarme naarhet ziekenhuis gegaan serieuze weeen en ontsluiting dat de vk me doorstuurde naar het ziekenhuis daar een half uur te zijn of aangekomen alles weg vallen nu kunnen we er om lachen maar toen pff maar toen het dan eindelijk zover was braken me vliezen en 3,5 later was daan er
Bij mij begon de pijn de nacht van maandag op dinsdag. Verloskundige kwam dinsdagochtend kijken, maar vertelde me dat dat geen weeen waren. De hele dag door heb ik 'voorweeen' gehad die om de 3 minuten kwamen en een minuut lang hebben geduurd. Verder verloor ik ook de slijmprop. De nacht van dinsdag op woensdag werden de weeen pijnlijker. Woensdagochtend belde ik de verloskundige weer en die kwam kijken en ontsluiting was nog maar 0 cm! Ze kwam elke keer kijken en om 16.00 uur was de ontsluiting maar 2,5 cm en ze stuurde me door naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis hebben ze mijn vliezen gebroken en kreeg ik slaap en kalmeermiddelen. Om 20 uur had ik 4 cm ontsluiting. Toen besloten we maar een ruggenprik te doen om 20.30 uur. Om 22.00 uur had ik een ontsluiting van maar liefst 9 cm! Dat was een hele opluchting, maar toen begon ik koorts te krijgen, hevig te beven en te kotsen en hallucineren. Om 01.20 kreeg ik persweeen. De kleine was er om 02.20 uur. (13 september 2007).
bij mij begon het ook maandag op dinsdag nacht ik ging voor de verandering eens vroeg naar bed had al de heledag harde buiken savonds op 11uur had ik er nog last van maar viel weer in slaap tot ik 3 uur snachts het gevoel kreeg dat ik moest plassen waren me vliezen gebroken uit eindelijk is me zoontje 17:05 geboren