SLIJMVERLIES!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door uiltje88, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. uiltje88

uiltje88 Nieuw lid

30 jan 2007
    3
    0
    0
    hasselt
    Hoi,
    Ik ben al een tijdje aan de pil, en heb ontiegelijk last van slijmverlies. T stinkt enorm, en ik moet altijd inlegkruisjes in. Ik ben al naar de dokter geweest, en die zei dat ik me elke dag moest wassen daar, met de douchekop er dichtbij. Zodat het door t zuur in het water niet meer ging stinken en minder word.
    Dat helpt dus niet bij mij :( en sinds ik dat ook doe, kreeg ik jeuk af en toe. en als ik t niet doe met de douche kop dan heb ik geen last van jeuk :( .. hoe komt dit? waar komt de slijm vandaan? Is er iets wat ik kan doen om het wat te verminderen want ik baal er enorm van! T stinkt en ik voel me vaak heel vies tegenover mn vriend!
    Help!

Groetjes van Lil!

2. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    uuuh wat heeft dat met zwangerschap te maken? :p denk dat je het beter ergens anders had kunnen plaatsen!

Maar ik zou ermee trug gaan naar de HA want zoals jij het beschrijft lijkt het op een schimmel!

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    En met de douchekop erop, lijkt mij nou juist niet bevordelijk voor het herstellen van de zuurgraad. Inderdaad terug naar de huisarts of een vervangend huisarts. Dit lijkt mij ook een gevalletje schimmelinfectie. Laat je niet afschepen hoor. Het is heel vervelend als je je daar niet prettig voelt.

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik kreeg van mijn huisarts het advies (nadat ik voor de 4e keer een schimmelinfectie had) om me te wassen met lactacyd. Normaal gesproken is jouw lichaam in staat om zelf de balans te bewaren, maar tijdens je zwangerschap juist niet.

Bij mij werkt dat in ieder geval ontzettend goed.

5. laffayette

7 sep 2007
    87
    0
    0
    verzorgende - ig
    jup wassen met lactacyd,, is trouwens altijd goed!
    en jah denk idd. een schimmelinfectie.

Deel Deze Pagina