Mijn bevalling van ons dochtertje Angelina-Yo

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lieverdjuh, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Na 40 weken en 5 dagen zwangerschap hebben ze besloten mijn vliezen te breken. Ik had donderdag 3mei gebelt naar het ziekenhuis omdat ik veel pijn kreeg met plassen, dus mocht ik meteen naar het ziekenhuis toe komen. Mijn vriend nam meteen mijn vluchtkoffer mee volgens mij voelde hij al dat het op deze dag zou gebeuren. Aangekomen in het ziekenhuis werd ik aan de ctg can gelegt er waren geen weeen maar wel harde buiken, toen werd er getoucheerd. Ik had al een tijdje ontsluiting van 2cm maar bij het toucheren voelde ze al 4cm ontsluiting. Ook kregen we nog een echo en ons dochtertje lag al heel diep. Toen vroeg ze of ik me spullen bij me had en ik antwoorde ja dus moesten we mee naar boven naar de verloskamers. In de verloskamers werden om half 12 in de middag me vliezen gebroken en daarna werden we alleen gelaten ik moest maar wat gaan lopen omdat dan de ontsluiting sneller zouden gaan. Maar lopen was niet nodig nog geen 10 minuten na het breken van mijn vliezen kreeg ik al weeen. Ze waren erg goed weg te puffen ik voelde er weinig van. Later werd er weer getoucheerd ik had al 6m ontluisting. Daarna kwamen de weeen wel wat harder maar kon ze nog makkelijk weg denken en puffen maar ik ben wel onder de douche gaan staan en iedere keer als ik een wee kreeg moest ik koud water over me lichaam heen hebben en dan weer warm want zo voelde ik de weeen minder. Er kwamen een paar heftige weeen aan en toen had ik veel steun aan de stoel in de douche want daar heb ik even aan lopen trekken. Toen rende ik het bed op en ging ik persen. Iedereen raakte in paniek omdat ik nog helemaal niet mocht persen maar ik kon niet anders want zo voelde het bij mij. Mijn moeder en vriend rende naar een zuster die al snel kwam en ook van haar mocht ik niet persen maar ik kon niets anders dus ik perste maar door. Ik kreeg een flinke klap op me been van de zuster want ik moest wachten op een echte dokter. Al snel kwam hij en hij zei persen maar wat ik al een tijdje deedt :( maar het waren nog geen echte persweeen. Eindelijk mocht ik persen en in 3 keer persen was ons meisje er. Ik ervaar mijn eerste bevalling als een makkie ik heb het niet als echte pijn gezien. Ik heb wel 2 hectingen in me schaamlippen het hechten deedt meer pijn dan de bevalling.
    Ik heb er minsten 2 uur en een kwartier over gedaan :)
    Er wat ik gevoeldt heb was ik al snel vergeten want toen ik ons mooie meisje op me borst kreeg was ik helemaal verliefd en kon niets me meer kapot maken.

Groetjes Lieverdje,

2. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    gefeliciteerdt met jullie kleine meid!

Zijn vast heeeeeel veel dames die tekenen voor zo'n bevalling, toppie hoor :)

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    gefeliciteerd met jullie dochtertje

4. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    gefeliciteerd met dochtertje!
    Jouw verhaal zal veel a.s. moeders weer wat moed geven :)

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik denk idd dat jouw verhaal heel veel moed en energie geeft aan de meiden die nog mogen/moeten!

Gefeliciteerd met je meisje en geniet er maar lekker van.

Groetjes Daphne

6. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :D ah! kijk! zo'n bevalling wil ik nou ook wel!

Gefeliciteerd met je dochtertje!

7. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Zo he wat een bevalling, maar ik je na doen ? :)

Van harte gefeliciteerd !

8. mamma2007

mamma2007 Actief lid

7 jul 2006
    146
    0
    0
    Tilburg
    Gefeliciteerd, ik hoop dat mijn bevalling ook zo mag verlopen!

9. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    wouw proficiat met jullie dochter mooie naam ook.
    Wat een mooie bevalling zeg,zo wil ik ook.
    groetjes jeslin

10. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Dank je, ik hoop dat jou bevalling ook zo mag gaan :)

Groetjes Lieverdje,

11. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Dank je, van mij mag je ;) zal wel mooi zijn en beter :)

12. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van. Ik hoop dat je snel geen last meer hebt van je schaamlippen!

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zo'n bevalling klinkt mij als muziek in de oren!
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet lekker van je nieuwe gezinnetje :D

14. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Wat een mooi verhaal... het was vast een prachtige ervaring! geniet maar van jullie mooie meisje...

15. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    wauw da's nog eens een topbevalling in mijn oren.. behalve dat hechten dan :(
    geniet van je kleine meid!

Deel Deze Pagina