Hoe begon je bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Prettykitty, 20 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Heerlijk onvoorspelbaar die bevallingen..

    Nu leken die van mij en mijn zusje best wel op die van mijn moeder trouwens.. Vraag me af of dat toeval is, of toch de bouw.. Alleen mijn jongste deed wat anders, maar de lijkt ook erg op mijn schoonfamilie :D

    Hier de oudste: strippen geweigerd bij 41 weken, rest van de dag op meubelboulevard geshopt. Die nacht werd ik wakker rond 2 uur. Gek gevoel in mijn buik. uur later weer wakker, weer licht krampje.. Uur later weer hetzelfde. Vanaf 5 uur heb ik niet meer geslapen en kwamen de weeen steeds vaker. Om 6 uur waren ze soort van regelmatig. 7 uur VK gebeld en lunchtijd had ik mijn mini in mijn armen..

    Nu 2: met 39+3 controle, iedereen wordt laat geboren in mijn vrouwelijke familie, dus had nog 1a2 weken naar mijn idee.. Tot je die nacht erna wakker wordt om 3 uur met een nat bed.. Vliezen gebroken, en daarna ongeveer hetzelfde verloop als de oudste. Alleen even tussen 7&9 wee-loos door teveel drukte. Daardoor ook 2 uur na de lunch baby in mijn armen.. Toen al eigenwijs en zijn eigen plan trekkend (qua duur zwangerschap), en nu 6 jaar later nog steeds :D
     
  2. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Spontaan begonnen met 36+2.
    Vliezen braken en weeën kwamen op gang.

    Geen voorweeën
    Geen slijmprop verloren
     

Deel Deze Pagina