Ik ben zo benieuwd, ik ben 2 keer eerder bevallen en beide keren begon het met weeen. Mijn vriendin is 3 keer bevallen en bij alle 3 braken de vliezen. Ik ben benieuwd of dit bij elke volgende bevalling hetzelfde is. Dus dat het bij mij weer start met weeen, of hoeft dat niet?
Met mijn dochter toenertijd kreeg ik weeen om 17:00uur mn eerste en s'nachts om 5:00uur waren we in het ziekenhuis. 8:00 uur kreeg ik persdrang en 10:06 was me dochter geboren. Bijna 5 jaar geleden, maar weet het nog als de dag van gister hahaha
Bij de eerste braken mijn vliezen en bij de tweede begon het met weeen. Die vliezen heeft de vk toen maar gebroken, want die wilden niet
Bij mij braken mn vliezen tijdens het strippen.. Dat had de VK ook nog niet eerder meegemaakt Dat was om 3u smiddags.. 23.00 begonnen de weeen
Allebei mijn bevallingen begonnen met weeën. De vliezen braken pas toen ik volledige ontsluiting en persdrang had. Eerste keer door de vk, tweede keer spontaan.
beide keren met weeen, of eigenlijk met bloedverlies. Bij de tweede voelde ik de bevalling ook echt aankomen, heel gek. (mijn vk was het er niet mee eens haha! maar ik voelde het gewoon echt! kwartier later begonnen de weeen ) vliezen werden beide keren door de vk gebroken.
Begonnen met lichte weeen en vliezen braken vrij snel spontaan na een paar uurtjes ( en toen begon ook gelijk het echte weeen werk haha)
Hier begon het met weeen. Mijn vliezen wilden niet breken. Zelfs niet tijdens de weeenstorm! De vk heeft ze dus gebroken. Liefs
Twee keer begonnen met weeën en twee keer zijn de vliezen doorgeprikt door de verloskundige. Ik heb blijkbaar nogal harde vliezen, want die breken niet vanzelf. Ik ben benieuwd hoe het de derde keer zal gaan.
Bij onze tweeling werden mijn vliezen gebroken (ingeleid met 38 weken) en bij ons 3e zoontje braken eerst mijn vliezen en kwamen daarna de weeen rustig op gang.