Hoe begon jou bevalling? Weeen of gebroken vliezen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door mam1983, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Bij de 1e braken mijn vliezen spontaan op de uitgerekende datum. Bij kreeg ik voorweeën direct na de 1e keer strippen. Na de 3e keer strippen (inmiddels 1 week later) zetten de weeën door waarna mijn vliezen gebroken werden. Ze is geboren met 39+1

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Bij de eerste ingeleid en bij de tweede braken mijn vliezen.

3. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ben ook wel benieuwd;
    Bij mijn zoontje is het begonnen met weeën om 00u20 exact op de uitgerekende datum, is om 13u04 geboren (op zijn uitgerekende datum)
    Vliezen hebben ze in het ziekenhuis gebroken toen ik bleef steken op 4 cm ontsluiting in de hoop dat het dan allemaal wat vlotter zou gaan.

Ben benieuwd hoe en vooral wanneer het deze keer in gang komt, lijkt me niet zo handig als je 's nachts in arbeid gaat terwijl je al een ouder kindje boven in bed liggen hebt.. Eerst nog iemand opbellen dan om bij ons zoontje te blijven wanneer wij naar het ziekenhuis gaan..;)

4. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Om 3.00 uur 's nachts braken m'n vliezen, en een kwartier later begonnen de weeën. Om 15.42 is m'n meisje geboren :)

5. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Bij de eerste begon het met gebroken vliezen. Op 35.3 weken. Kreeg vervolgens geen weeen terwijl ze bang waren voor een infectie dus ben toen ingeleid.

Bij de tweede begon het met weeen op 39.6 weken en zijn mijn vliezen in het ziekenhuis gebroken door de gyn.

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    's Morgens stond ik op met een scheurtje in de vliezen. 's Avonds om 9 uur braken ze en een uur daarna had ik al weeën om de 2/3 minuten. Na 6 uur is de kleine geboren.

7. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Eerst braken me vliezen, 8 uur later weeen

Deel Deze Pagina