heb voor weeen gekozen. bij me 1ste begonnen de weeen uit zich zelf maar de ontsluiting vlotte niet dus uiteindelijk ingeleid de 2de gebroken vliezen en daarna ingeleid want de weeen zette niet goed door. en de 3de weeen en dit keer zette de weeen goed door dus puur natuur
Met een kus op mn buik, toen mn man naar zn werk ging. Met de woorden: Kom er nu maar eens uit, papa is het zat (ja ook met weeen)
Mijn bevalling met een inleiding , ik kwam daarna terecht in een heftige weeenstorm verloor daarna pas mijn slijmprop en kort na het breken van de vliezen kreeg ik al persweeen.
Ik heb voor anders gekozen, want mijn bevalling is ingeleid. Mn slijmprop was ik al een tijdje kwijt toen.
Ik zat op de bank en zei tegen mijn man het lijkt wel of ik wat voel knappen? Toen maakt hij een grapje waarom ik errrug hard moest lachen en toen sprong ik op van de bank omdat er wat begon te lopen, op weg naar de wc was de hele gang nat, overduidelijk dat mijn vliezen gebroken waren! 2 uur later een beetje menstruatie gevoel en 1 uur daarna begonnen de weeen, meteen om de 2/3/4/5 minuten! 13 uur nadat mijn vliezen gebroken waren was onze kleine man geboren! Ik heb geen slijmprop gezien? Wel veel afscheiding de dagen voor de bevalling...
Op zondag verloor ik mijn slijmprop en op maandagnamiddag begonnen de voorweeen, die 's nachts best heftig werden...'s woensdags ben ik bevallen.... lange rit!
donderdag morgen verloor ik mijn slijmprop, meteen daarna lichte weeen. Vrijdag morgen om 2.36 uur is mijn dochter geboren.
1e bevalling: water gebroken, 8 uur weeën, 50 min persen 2e bevalling: 36 uur weeën, in zk water gebroken, 3 min persen
hoe was jullie gemoedstoestand die dag? ik ben de prop zaterdag verloren in zijn geheel zaterdag avond weeen gehad (ja echte monitor gaf ze aan) 2 cm ontsluiting gestopt :S zondagavond sterkere weeen....monitor 2,5 cm ontsluiting weer gestopt nu zijn we dinsdag slaap niet meer heb constant menstruatie pijn zeer veel afschijding doodop duizelig en nog steeds geen kleine haha (snik) de eerste 28 uur weeen spoedkeizersnee de tweede vliezen breken 8 uur later weeen 20 uur later kleine geboren derde weeen 7 uur later kleine geboren en deze lijkt niet echt te vlotten :S
ohh jah en heb een kleine thuis van 1,5 die net loopt...en sinds gister avond ineens mega aanhankelijk (lees schoot willen) en huilerig is is die nooit is juist heel op zichzelf plus man die werken is en nog 2 schoolgaande kids natuurlijk voel me echt een wrak :S
Prop verliezen en vervolgens lichte weeen. Werden steeds sterker, na 12uur echte ontsluitingsweeen. Vervolgens is na ruim 24 uur onze kleine geboren!