Vanaf etenstijd ongeveer harde buiken heel onregelmatig (had dus ook geen idee dat het zou beginnen) en 's-nachts om 3 uur braken m'n vliezen, daarna kwamen gelijk de ontsluitingsweeen op gang en 6 uurtjes later was ons meisje er.
Bij mij braken de vliezen, niet in 1x maar iedere keer kleine beetjes. Maar er kwamen geen weeen, dus ingeleid. (ik kwam in het ziekenhuis en had al 5 a 6 cm ontsluiting zonder één wee te hebben gehad) 4 uur later is onze dochter geboren. Daar waren wel wat weeen voor nodig hoor!
@Chris81: nee, ik voelde het niet aankomen. Ik dacht dat ik moest plassen dus ik ben naar het toilet gegaan en daar braken mijn vliezen in een keer (lees: hele sloot vruchtwater!)
Eerst verloor ik de slijmprop en een half uur later begonnen de weeen. Mijn vliezen braken een uurtje of 15 later.
Tjeetje dat bij de meeste mensen het begint door het breken van het water.... bij de meeste mensen die ik ken, hebben ze namelijk de vliezen moeten breken... bij mijn moeder ook (4x) en bij mij ook.... Sta er toch een beetje van te kijken... Ben benieuwd hoe het nu begint... maar dat duurt gelukkig nog even...
Vliezen waren 's nachts gebroken, maar er kwamen helaas alleen maar hele onregelmatige weeen. 3 dagen later ben ik ingeleid geworden.
bij de eerste eerst wat slijm met bloed, daarna weeen. Vliezen hebben ze in het ziekenhuis gebroken. Bij de tweede eerst weeen en daarna slijm met bloed. Vliezen pas gebroken toen ik al persweeen had. Vk was er pas met 9 cm ontsluiting. Ging namelijk erg snel. Derde is nog even afwachten.
^^ Hier ook! Ik had ook nooit voorweeën ofzo gehad, dus ik dacht toen ik echt weeën had dat dat de voorweeën waren. Bleek gelukkig niet zo te zijn. 4,5 uur later was onze kleine man al geboren!
Mijn bevalling is NU begonnen! En het zijn weeën. Ze komen nu rond de 7 min en houden 1 min aan. Ben benieuwd hoe snel het gaat en of ze mijn vliezen weer bij 10 cm moeten prikken.
Ik had 2 nachten om de 5 minuten ongeveer lichte weeën waarbij ik de meeste tijd zelfs in bed kon blijven liggen en ook sommige stukken doorheen heb geslapen.
Het begon bij mij met weeen. Mijn vliezen zijn door de VK gebroken en daarna kwam ook gelijk mijn slijmprop mee.
Met een zeurende pijn in mijn onderrug bil en bovenbenen die regelmatig om de 5 minuten kwamen en op een gegeven moment steeds krachtiger werden en om de 1 a 2 minuten kwamen Tijdens de weeen verlor ik mijn slijmprop en in het ziekenhuis met volledige ontsluiting zijn mijn vliezen door de verloskundige gebroken.
Slijmprop ben ik anderhalve week voor de bevalling al kwijt geraakt... Het begon echt met het breken van de vliezen maar het duurde nog een uur of 3 voordat ik een beetje weeën kreeg. Heb eigenlijk nauwelijks weeën gehad (ook geen persweeën) maar wel twee uur geperst om de man eruit te krijgen!
op vrijdag een deel en op zaterdag een deel. de nacht van zondg op maandag begonnen de weeen, sochtens een mooi kindje.
het begon eerst met de weeen en daarna kwamen er 3 verdeelde propjes uiten volgende dag werd mijn vruchwater handmatig gebroken en na een paar uurjtes is mijn zoontje geboren