26 oktober de uitgerekende dag,krijg allerlei gekke mailtjes dat het er vandaag maar van moest komen.ikzelf ga er van uit dat ik nog lekker 2 weken doorloop net als bij me zoontje.smorgens nog gezellig thee gedronken en smiddags zouden we gaan winkelen,het is namelijk koopzondag., ik voel me niet zo lekker en besluit dat we lekker thuis blijven,ik heb het idee dat ik de griep krijg en ga op bed liggen.ecen later zegt me man.zouden het geen weeen zijn,hahahah zeg ik echt niet.voor de zekerheid belt me man de verloskundige en die komt even kijken.3cm ontsluiting zegt ze,ik val bijna van me bed.omdat ik poliklinisch wil bevallenbelt ze het ziekenhuis.half 5 kunnen we daar terecht.het is inmiddels half 4. ik kan het nog niet geloven en lach alleen maar van ongeloof. eenmaal in het ziekenhuis gaat het snel,de vliezen worden gebroken om half 5 en alles gaat in een sneltreinvaart,oja dit waren ook alweer weeen. opeens kan ik het niet meer houden en om 10 voor 6 wordt eefje geboren.ze blijft met haar schoudertje hangen omdat de weeen ineens ophouden en met alle kracht die ik heb komt eefje op de wereld. ze weegt 4010 gram en 53 cm llang ,alles gaat goed en het is een lekkere hollandse meid en ze heeft 1 grote trotse broer die niet bij haar weg teslaan is.
Gefeliciteerd! Super zeg! Lijkt mij heerlijk om voor of op de uitgerekende datum te bevallen.. Anders lijken de dagen mij erg lang als je moet wachten.. Geniet er van! Ik moet nog een tijd geduld hebben!