Hier lekker geknuffeld in bed en daarna de oma's en opa's hier op bezoek voor een gezellig ontbijtje Hecht niet zo veel waarde aan Moederdag en al helemaal niet aan cadeaus die erbij horen valt het op?
niet zo.. manlief nachtdienst, dus dag zoals andere.. ;( wel net cadeaus gehad, kids helemaal trots!!
ML werken hele dag... hem zie ik pas morgenochtend... Dus we "vieren" mijn officiele moederdag morgen
Mijn eerste 4 moederdagen begonnen met enorm veel verdriet om mijn eerste 2 kindjes. De moederdagen daarna elke jaar weer met zelfgemaakte kadootjes van de kids...
Mijn eerste moederdag nadat ons dochtertje na 23 weken zwangerschap werd geboren en is overleden. Inmiddels onzeker 14 weken zwanger. Mijn partner gaf me vanochtend in bed een lief kaartje... Lieve Mama, Gefeliciteerd met Moederdag. Bedankt voor het warme plekje in je buik en in je hart. Kusjes Vlinder en baby Een slik en een traan. Zo lief... Hopenlijk volgend jaar een kindje om Moederdag mee te vieren. Ik heb Moederdag nooit zo gewaardeerd. Het was traditie bij ons thuis en mijn moeder werd altijd volop verwend. Maar nu besef ik pas dat Moederdag niet alleen een dag is om dankbaarheid aan je eigen moeder te tonen, maar ook om te bedenken hoe bijzonder het moederschap is.
Eeeuh, ik hoorde:"mama, bah!" En bweeeeeeeeeeeuuuuuuu door de babyfoon.... De boel onder gekotst en de diarree die tot haar schouderbladen zat Daarna kreeg ik een knutseltje die ze op het kdv gemaakt had.
Hihi, lekker begin. Zoonlief hier had ook een lekker luier, maar die heb ik niet hoeven verschonen. Ik heb op bed een kaart gekregen en een bon voor de manicure. En op het kdv had hij een schilderij gemaakt met z'n handafdrukken. Daarna hebben we lekker ontbeten met z'n drietjes.
De hond uitlaten. Daarna maar voor mezelf een ontbijtje gemaakt, ml lag nog uitgebreid te slapen . Maar ben officieel ook nog geen mama.
o hier begon die niet zo fijn. Vriendlief was heel lief bezig zijn plannetje van ontbijtje op bed met reeds verschoont kind uit te voeren maar kwam toen de slaapkamer in met de tekst "ehm... ik heb dénk ik eeeeeeeeeeven je hulp nodig.." Wat trof ik aan? Tygo heeft voor de zoveelste keer zijn luier stukgetrokken. Opzich al heel vervelend om steeds aan te treffen echter had hij nu bedacht dat hij zijn hele luier uit kon doen en de inhoud zat dus werkelijk overal.TOP! Het werd dus allemaal ietsiepietse (kleeeiiiiin beetje maar hoor. zucht) anders dan bedacht maar eenmaal kind onder de douche en de rest weer schoon gekregen hebben we dan toch maar ontbeten. Aan tafel welteverstaan. Maar ach, dat is opzich ook al bijzonder gezien we aan het verhuizen zijn en ik in mijn oude alleenstaande-mama huis niet eens een tafel kon neerzetten. Ach ja, voor t eerst in drie jaar eten aan een tafel was ook al een kadootje
Voor mij was er helaas helemaal niets gedaan..nog geen kaartje Ik heb zelfs onwijs m'n best gedaan om leuke "verfhandjes-schilderijen" te maken voor de oma's en leuke cadeautjes te kopen maar mijn vriend deed geen enkele moeite.. Toen hij merkte dat ik toch wel teleurgesteld was (en waarschijnlijk heeft z'n moeder er ook wat van gezegd) heeft hij toch maar snel een klein bosje roosjes gehaald dus dat stond klaar toen ik thuis kwam van m'n werk..
Ik had met mijn eerste moederdag een tweeling van ruim drie maanden. Ik gaf grotendeels nog borstvoeding en 1 van beide sliep reeds volle nachten van 23.00 tot 08.00. De ander dronk nog bij me, 1 a 2 keer per nacht. Ook die nacht kwam hij voor BV, en daarna mocht hij nog even bij me blijven liggen bij mijn hoofd, veilig en gezellig. Ik opende mijn ogen die eerste Moederdag bij het wakker worden, en werd verwelkomd met zo'n brede, lieve en open glimlach! Mijn kleine man keek tamelijk gelukzalig vrolijk, en dat word je dan zelf ook wel . Ik word er weer op slag gelukkig van als ik er aan denk. Geen knutseltje, ontbijt etc. die daar tegenop kon . Die heb ik volgens mij toen ook niet gehad, ook niet zo erg gemist. Al was een ontbijtje op bed best fijn geweest . Maar dat gaat gewoon ook niet altijd met twee kinderen die zo de volle aandacht vragen. Papa dacht er ook niet echt aan trouwens. Deze keer een uitgebreid ontbijt op de bakplaat (ochtend-gourmetten) met bacon, verschillende soorten omeletten en ananas, thee etc. etc. met knutseltjes van de kinderen van zowel kdv als psz 2x, en een tekening van papa en kids. Niks te klagen deze keer! En tja, die eerste Moederdag was misschien niet de liefste van papa, maar wel van 1 van mijn tweeling. Ik word er nog steeds blij van i.i.g. .
" Schat, word eens wakker ga jij er nu even uit? de kleine huilt" Uiteindelijk toch een mooie krabbel tekening gekregen van m'n dochter
ik mocht uitslapen tot 9 uur. daarna werd ik wakker gemaakt door mijn partner en de kinderen. ik kreeg een prachtige tekening van de kinderen. toen een lekker ontbijtje gehad en hoefde de kindjes een keertje niet te verschonen en aan te kleden haha. daarna zijn we naar opa en oma gegaan
Een ontbijtje wel aan tafel want vriend wil geen kruimels in bed. En daarna naar de opa's en oma's geweest
Om half zes (man moest werken) kreeg ik thee oo bed van man en zoon met een zelfgemaakte tekening van zoon en een gedicht erop geplakt namens buikdochter met daarop de naam die ik zo mooi vind. Bij deze is de naam besloten. Zo lief! Wel jammer dat zoon een Poepluier had die ik moest verschonen omdat man weg moest. ..
mijn eerste moederdag 3 jaar geleden begon om 4 uur smorgens met de bevalling van mijn lieve kleine Zoey. OM 4:48 kreeg ik het mooiste moederdag cadeau ooit me kleine meid dus op moederdag werd ik ook echt mama. Mooier kan eigenlijk niet.... En dat terwijl ze op vaderdag uitgerekend was En nog steeds is ze een mama`s kindje.
Mijn eerste moederdag kreeg ik een mooie ketting. Deze moederdag (de 5e) kreeg ik lekker veel kadoos want ik was jarig. En voor moederdag een mooie tekening en van mijn 2 grote geurkaarsen