Ben benieuwd hoe bij jullie de bevalling begon. Vanzelf of ingeleid? Vliezen gebroken of eerst weeen. Ik zou bijna moeten bevallen, maar kan me helemaal niet voorstellen dat het vanzelf zal gaan beginnen.
Het is hier vanuit het niets begonnen met 39 weken en 5 dagen: 's nachts wat vruchtwater verliezen en daarop volgend kwamen de weeën en 9 uur later is ons dochtertje geboren.
bij mij begon het met 39 weken en 6 dagen. en op de uitgerekende datum is ze geboren. had al 3 cm ontsluiting en toen hebben ze de vliezen door geprikt. toen ging het snel. van te voren geen bloedverlies gehad of vruchtwater.
bij de eerste begon het met weeen bij de 2de braken mijn vliezen en bij de 3de kindje ook de weeen kwamen wel direkt na het breken
Raar is dat he? Kon ik me ook niet voorstellen dat je ineens een wee hebt of dat je vliezen breken. Maar toch is het echt zo! Ik lag op de bank, en ineens voelde ik een pijnscheut en volgende moment stroomde er vruchtwater weg. Dus vliezen gebroken! Was totaal in paniek ook omdat ik dus zo schrok dat het dus ECHT INEENS begon!
tot 2 keer toe braken als eerste mn vliezen en verder geen voorweeen of iets. Nu heb ik heeeel erg last van harde buiken die zeer ongemakkelijk zijn en dta nu al! maar ze zal wel tot 42 blijven zitten ofzo
bij 36.6weken braken mijn vliezen spontaan die week ervoor wel veel voor controle geweest ivm opbouwende zwangerschapsvergiftiging verder geen voorweeen ofzo gehad
met 41 wk precies braken mijn vliezen en begonnen de weeën, en met 41+3 ben ik 'doorgeleid' en eindelijk bevallen. Het begon dus wel vanzelf, maar had een beetje hulp nodig
Effe een vraagje aan de deskundigen. Ik ben gisteren weer voor de 3 e kee gestript. Vanacht om 4 uur begonnen de weeeen onregelmatig om de 5 a 7 minuten. Daarna tot half 11 om de 5 minuten. Daarna tot nu toe af en toe nog. Ze voelen niet fijn. Maar kan dit nog doorzetten? Wie heeft er ervaring mee? Liefs riv
Hier met 37,4 dagen kreeg ik wat 'krampen' om de 5-10 minuten. Dit was de avond voor de bevalling en bleven de hele nacht door wel komen, maar wel onrustig en ik kon er ook gewoon nog wat uurtjes doorheen slapen. Om 5:00 werd het iets heftiger, maar nog ff gedouched en hoefde nog niet te puffen ofzo Om 7 uur verloskundige gebeld, toen had ik wel het idee dat het echt wel weeën waren en geen voorweeën ofzo. Om 9 uur voor eerst gekeken en 9 cm ontsluiting Om 9:30 vliezen gebroken door de vk Om 10:57 bevallen
Met 40w6d gestript, wat gerommel maar geen bevalling. Toen met 41w1d opnieuw gestript en een afspraak voor inleiden de volgende dag (in verband met verminderd vruchtwater). Die tweede keer strippen had effect, al in het ziekenhuis begonnen de weeen. Toch naar huis gegaan en gekeken of het doorzette en dat deed het! Paar uur later weer terug naar het ziekenhuis om de volgende ochtend te bevallen.
Hier op 40+1 om 12 uur nog een smsje naar mijn moeder dat er nog niks aan de hand was. Om 12.30 braken mijn vliezen, ik heb het ook echt niet aan voelen komen. Om 2 uur 's nachts is mijn zoontje geboren. Nu is het nog even afwachten hoe het gaat beginnen.
Ik had met 39+5 nog helemaal geen voortekenen. Om 11.30 uur begon het opeens met een weeenstorm en dat is niet meer opgehouden. Om 18.29 uur is ons ventje geboren.
voor mij is het alweer bijna 2,5 jaar geleden. ik was net de 37 weken voorbij en net bij de VK geweest en ze zei als t nu gebeurt mag je lekker thuis bevallen!!! 2 dagen later kreeg ik s avonds om 21:30 t gevoel dat ik moest plassen, ja je raad t al vliezen gebroken. toen meteen onder de douche gehupst en haren gewassen want je weet maar nooit!! hahaha die nacht nog 4 x gedoucht hahaha rond 2:00 uur VK gebeld omdat de weeen om de 3 minuten waren toen had ik al 4 cm ontsluiting. toen ging de VK weg en om 4:30 mn mannetje opdracht gegeven haar weer te bellen dat t echt niet meer uit te houden was, toen had ik 9 cm ontsluiting!! en vanaf 3:00 tot 5:45 was de pijn behoorlijk erg! daarvoor tussen de weeen nog gekletst en grapjes gemaakt! dussss 5:50 is onze dochter geboren!!! met 37weken en 3 dagen!! nu weer in verwachting en ik hoop stiekem op zon zelfde bevalling!!
Beide keren met weeen eerst heel af en toe wat kramp en daarna steeds sneller en heftiger, Beide keren pas de vliezen gebroken in het ziekenhuis. Eeste bevalling duurde 15 uur vanaf de eerste wee. 2e bevalling duurde 6 uur vanaf de eerste wee
Bij mij begon de bevalling met spontaan breken van de vliezen met 37wk en 4dg. Geen enkel voorteken, zat op de wc en voelde iets lopen terwijl ik klaar was met plassen! 2,5 uur later begonnen de weeën, na 4,5uur regelmatig om de zoveel minuten en 9 uur later is ze geboren. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat beginnen, ik merk dat ik nu echt aan het wachten ben op wanneer mijn vliezen breken. Maar het kan nu net zo goed helemaal anders lopen! Wel erg veel gerommel maar niks wat doorzet...
Op39,6 wa er nog niks aan de hand. 'Snachts om 04.15 de eerste kramp. al snel kwamen de weeën om de 4min en duurde zeker 1 min. Ze waren vrijwl pijnloos en goed te doen. Om 7 uur vk gebeld, die was bij een andere bevalling en zou er over 2 uur zijn. Om 08,45 beld vk dat ze het niet gaat redden en het nog 2 uur later wordt, als ik dat niet red zou er een vervanger komen. Dat was niet nodig en om 10.45 is de vk er. Ze kijkt het even aan en om 11.15 gaan we naar boven, ik heb dan 5 cm ontsluiting en ze breekt mijn vliezen. Rond 11.45 krijg ik al persdrang. Om 13.10 begonnen met persen en om 14.26 is onze kanjer er!