serieuze weeen is mss wat overdreven maar toch vrijwel meteen om de 5 minuten serieuze ongikrampen = wat dus weeen bleken te zijn.
Vliezen braken en meteen 16 uur lang serieuze weeën. Halleluja ik heb die ruggenprik gelijk heilig verklaard
Heb gekozen voor serieuze weeën Maar het begon niet echt serieuze weeën maar meer met pijnlijke harde buiken die na verloop van tijd steeds heftiger werden.
Hier begon het met lichte krampjes. Wel met weeen maar was niet meer dan ongesteldheidskrampjes. Vliezen zijn door de verloskundige tijdens de bevalling gebroken.
Ik had bij m'n oudste niets van voortekenen. Nooit een harde buik of iets gehad. Ik werd plots wakker 's nachts met erge krampen en dit bleken weeen te zijn. (Had ik door na een uurtje ongeveer) 6 uur later lag ze op m'n buik. Nu heb ik al weken harde buiken, maar nog niet bevallen.
Mijn 2e bevalling begon met weeën die gelijk maar tussenpozen hadden van 2,5 minuut. Binnen 4 uur was mijn zoontje er (na slechts 2 minuten persen op het eind).
Al 2 weken voorweeen overdag. Toch heb ik 'meteen met serieuze weeën' geantwoord, want mijn bevalling begon met meteen een weeenstorm (rug- en buikweeen) wat resulteerde in volledige ontsluiting in 2 uur. Bij volledige ontsluiting hebben ze de vliezen gebroken. Ik heb nooit een slijmprop gezien!
Van 2 dagen, kleine 2 weken tot aan heel wat weken voorweeën. Die gingen op een gegeven moment over in serieuze weeën. Vliezen moesten gebroken worden rondom volledige ontsluiting en braken de derde keer bij de persweeën.
3 nachten (pijnlijke!!) voorweeen, steeds als ik bijna in slaap viel kwam er weer 1. De dag voor de bevalling ook voorweeen. De volgende ochtend begonnen de serieuze weeen en braken mijn vliezen.