Ik ben zwanger van de vierde en merk dat het gerommel veel eerder begint dan bij de andere zwangerschappen. Heb al de hele zwangerschap last van een gevoelige baarmoeder, harde buiken als ik druk ben of als de beeb beweegt. Met 34 weken begon hij in te dalen en een week later weer een stukje, dat ging gepaard met vrij heftige weeen. Sindsdien heb ik zo'n zwaar gevoel en constante menstruatiebuikpijn. 's Nachts heb ik vaak last van voorweeen gedurende een uur of twee en dan trekt het weer weg. Ik ben benieuwd of dit nou hoort bij een vierde ( meerdere) zwangerschap of dat het misschien wel betekent dat dit kindje eerder komt.
Zelf ook zwanger van de vierde dus kan je niet echt antwoord geven. Wel had ik bij de andere zwangerschappen steeds vroeger last van harde buiken, voorweeen, druk van onder etc en mijn kinderen zijn steeds twee weken eerder gekomen. Weet niet hoe het bij jou eerste drie is gegaan?
ik zou er niet vanuit gaan hoor ik dacht namelijk hetzelfde bij onze derde onze eerste kwam met 41+6 onze 2de met 40+5 en bij onze derde had ik lang voor de bevalling al gerommel en dergelijke dus wij gingen er van uit dat ze wel eerder zou komen maar helaas onze derde is geboren met 40+4 en dan ook nog met behulp van strippen omdat ik er helemaal door heen zat ............... maar je weet maar nooit toch iedere vrouw en zwangerschap is anders
Hopelijk niet . Hier ook zwanger van de 4de 1ste geboren 39+3 2de geboren 38+2 3de geboren 35+1 Nu.hoop ik toch echt wel de 37 weken weer te halen hoor .
Ik ben zelf als vierde geboren. Bijna3 weken overtijd! De dag dat mijn moeder ingeleid zou worden kwam ik zelf. Dus dat gaat niet altijd op.
Ik ben nu ook zwanger van de vierde maar mijn zwangerschappen lopen alleen maar op. De eerste was 37+4, de tweede 38+2 en de derde 39+4. Dus ben benieuwd of ik nu de 40 wk ga halen.
Veel verschillende ervaringen dus tot nu toe! De eerste kwam bij 41.3 wkn De tweede bij 41.2 wkn De derde bij 39.2 wkn Bij allemaal heeft de VK mijn vliezen gebroken Om de bevalling te starten. Dus nooit spontaan vanuit goede weeën. Het zal dus wel te maken hebben met de gevoeligheid van de baarmoeder en dat het de vierde is.