Vliezen braken om 03.00 uur. "Flauwe weeën " tot ongeveer 18.00 uur en toen ook pas 2 cm ontsluiting. Ineens in 1,5 uur ernstige weeën en dus van 2 naar 10 cm gegaan. Ziekenhuis niet meer gehaald en om 21.13 bevallen.
Wow wat een hoop gebroken vliezen, dacht dat dat niet zo vaak voorkwam!Hier begon het ook met gebroken vliezen, na een uurtje weeën en 6 uur later was mijn dochter er.Ik wilde dolgraag naar het ziekenhuis, maar was veel te laat met het bellen naar de verloskundige ( had schijnbaar al een hele poos persweeën, had het niet in de gaten hahaha) Hoofdje was al te zien, dus ben maar thuis bevallen. Achteraf heel prettig, al dacht ik er tijdens de buik en rugweeën heel anders over haha.
Ja dat viel mij ook al op. Ze zeggen dat de vliezen maar bij 1 op de 10 breken maar lees het hier idd erg veel...ben benieuwd. . Begin wel een beetje ongeduldig te worden haha..ben zo benieuwd naar de uk..
Bij mij begonnen de (lichte) weeën een uur nadat ik gestript was. (bij 39.1) De volgende dag, na bijna 24u weeën werd onze dochter geboren! Thx god dat de ruggenprik bestaat!
Na een onrustige nacht braken m'n vliezen tijdens het avondeten, zou een week later een geplande ks krijgen maar die werd dus iets minder gepland
Omdat ze dachten dat het hoofd van ons meisje erg groot zou zijn. Ze wilde dus liever geen risico nemen en rond de 40 wkn inleiden. Omdat ik met 39 wkn al 2 cm ontsluiting had, heeft de gyn mij gestript. Auw! Maar het werkte wel!
Bij MN dochter ben ik ingeleid ivm hoge bloeddruk.. Nu ben ik momenteel begonnen met gebroken vliezen en lig ik te wachten op serieuze weeen
Hoe herken je je slijmprop? Gisterochtend zat er een witte, slijmerige substantie, ca 2cm, in mn onderbroek. Geen bloed/bruinverlies. Ik heb ook best veel afscheiding, maar nog niet eerder bleef het er zo "op liggen" (trok het zeg maar niet in mn ondergoed zeg maar). Omdat het zo helder wit was twijfel ik wat het is. Sorry voor de onsmakelijke details haha!
Ik heb een beetje andere situatie. Ik was de hele dag ingeleid met een pilletje, elke 4 uur ofzo... Gebeurde wel wat, maar ze zouden de volgende ochtend mijn vliezen breken. Maar toen scheurden mijn vliezen 's nachts en kreeg binnen een paar minuten weeën. Is mijn bevalling dan begonnen met het breken van de vliezen of telt dat niet als je ingeleid wordt?
Ik ben vanmorgen bevallen van een dochter Isabella om 02:30 kwamen de eerste ween en om 05;51 bevallen
hier 2 dagen (en bijna 3 nachten) voorweeën gehad. Donderdag op vrijdagnacht begonnen die, zondagochtend begonnen de echte serieuze weeën. Zoonlief is s middags om 16.50 geboren. Uiteindelijke bevalling duurde maar 6 a 7 uurtjes.
trouwens, verloor de slijmprop wel aan het begin van de voorweeën dacht ik. Dus tja... waar is het begonnen?
Op vrijdagnacht om 00.15 wilde ik naar bed gaan, en had bloed bij afvegen, half uurtje gewacht, kreeg toen wat menstruatie achtige krampen en de vk gebeld. Deze zei dat ik nog maar wat uurtjes moest afwachten, om half 5 is ze langsgeweest en had ik 4 cm. Naar het ZH, half 7 had ik 7 cm, vliezen gebroken, en om half 9 volledige ontsluiting. Helaas namen mijn weeën af, een uur geprobeerd nog zelf te persen in verschillende houdingen, toen wee opwekkers gekregen, en pas om 11 uur zelf weer echt mogen meepsersen, Fabian is geboren om 11.35. Binnen 12 uur van niets naar bevallen. Liefs,
Al een hele dag elke 10 minuten een voorwee. Savonds werden ze steeds pijnlijker en frequenter. Snachts braken mijn vliezen spontaan bij 4 cm ontsluiting.