Pijn

Discussie in 'De bevalling' gestart door grasspriet84, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grasspriet84

grasspriet84 Niet meer actief

Hoi meiden!

Graag wilde ik jullie iets vragen.

Harde buiken en wat voorweeën heb ik al een tijdje. De voorweeën uiten zich in een soort menstruatiepijn dat doortrekt door mijn benen. Het was niet regelmatig en harde buiken had ik niet constant.

Sinds gisteren heb ik de hele dag door pijnlijke buiken. Ik word er 's nachts ook wakker van. Ook moet ik vaak poepen (nogal dun, sorry) en heel erg misselijk. Vandaag doet de hele dag mijn buik behoorlijk pijn, als ik blijf zitten dan is het te doen, maar buik blijft hard. Zodra ik beweeg of iets doe, doet het echt veel pijn. Zijn dit nog steeds voorweeën? Of gewoon pijnlijke harde buiken? Of is bevalling misschien begonnen...? 's nachts slaap ik ook weet slechter, omdat het omdraaien zo'n pijn doet aan mijn buik.

Sorry hoor, misschien maak ik me druk om niks. Ik zit er behoorlijk doorheen. Slecht slapen komt niet alleen door mijn buik, maar ook door rusteloze benen en tunnelsyndroom aan beide polsen en word dus wakker van hele nare tintelingen. Pfff. Ik ben echt even zat :(:(

2. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Weeën komen en gaan En bouwen op in heftigheid. Dit klinkt anders. Je kunt voor de zekerheid altijd de vk bellen en je verhaal voorleggen. Denk dat dat je het meest rust zal geven.

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    zou daar je vk/gyn even voor bellen.
    ik heb het met de oudste gehad dat ik steeds een pijnlijke buik had en ben toen doorgestuurd voor een ctg en echo om te kijken of dl er ook last van had.
    bij het doorsturen werd al gezegd dat ik kans had om meteen ingeleid te worden als dl er wel last van had.
    gelukkig was dit niet zo en kon ik weer naar huis met een doosje slaappillen om snachts iig wat te kunnen slapen

4. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Wat hierboven ook staat vk bellen.

Echter kondigde mijn vorige bevalling zich ook aan door veel dunne ontlasting en misselijkheid. Toen ik helemaal 'leeg' was zal ik maar zeggen begonnen de regelmatige weeën en braken m'n vliezen. Misschien dus bij jouw ook een voorteken?

5. grasspriet84

grasspriet84 Niet meer actief

Dank jullie wel. Zal vandaag even contact opnemen met vk. :) Hopelijk stelt dat me gerust.

Deel Deze Pagina